SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

EXTREME INTENSITY CIRCUIT TRAINING - jazda na maxa.

Wysłana -
Angie robisz w jednym ciągu najpierw 100 podciągnięć, od razu przechodzisz do 100 pompek... 100 brzuszków... 100 przysiadów. Wynik to całkowity czas od pierwszego podciągnięcia do ostatniego przysiadu. Sam ustalasz sobie czy odpoczywasz i jak długo odpoczywasz. Odpoczynek oczywiście wlicza się do wyniku - im dłużej leżysz tym gorszy wynik.
Wysłana -
czy w tym WODzie wykonuje sie te crossfitowe podciągnięcia, takie małpowanie na drążku czy można się normalnie podciągać :D?

zastanawiam się nad wprowadzeniem takiego WODu do tygodniowej rozpiski, bo moim celem jest m.in zwiększenie ilości brzuszków i podciąnięć
Wysłana -
Jeżeli nie jest jasno napisane jakie podciągnięcia to znaczy, że techniką dowolną.

Pamiętaj, że jest to WOD Benchmarkowy - stworzony do sprawdzenia swojego poziomu wytrenowania. Robienie go w krótkich odstępach czasu moim zdaniem jest bez sensu.

Rzuć okiem jeszcze na WODa Barbara:
5 rund na czas; 3 minuty rest pomiędzy rundami
20 podciągnięć
30 pompek
40 brzuszków
50 przysiadów
Wysłana -
To małpowanie ma swoją nazwę. Butterfly Pull Ups. Wydaję się łatwe, ale takie nie jest. Spróbuj się nauczyć i zrobić 30 podciągnięć pod rząd zrobisz 100 podciągnięć siłowych w około 4min?
Wysłana -
Mogę zadać pytanie? Trening wygląda świetnie, ale mam pewne obawy (nie wiem czy słuszne). Chodzi o przeplatanie ruchów które obciążają, ściskają kręgosłup a rozciągającymi, rozluźniającymi.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź