SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy "Od zera do jednostki SPAP"

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5651

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 105
Siemka wszystkim, mam na imię Kamil, mam 24 lata, z zawodu jestem policjantem.

Moja historia ze sportem rozpoczęła się nie tak dawno bo w 2007 roku od siłowni, a na sto procent w 2009 roku kiedy to zacząłem grać w drużynie futbolu amerykańskiego Saints Częstochowa (pozdrawiam chłopaków). Z racji swoich predyspozycji do nabierania masy zacząłem grać jako LB a następnie liniowy defensywny. Nie przejmowałem się tym co jem, a moja masa rosła i rosła.

Rok 2014 był rokiem przełomowym. Moje życie się skomplikowało (przez moje złe życiowe decyzje) i kiedy już myślałem, że skończę jako kolejny policjant 120kg + bez planów na przyszłość wpadła mi do głowy pewna myśl- może spróbować swoich sił w SPAP( Samodzielny pododdział antyterrorystyczny policji)? Dzięki mojej kochanej żonie, jej wsparciu, 15.06.2015 roku poszedłem na testy i.....odpadłem na brzuchach...

Dlatego postanowiłem zmienić mój sposób patrzenia na kwestię treningu i zamiast typowego treningu siłowego postawić na CrossFit

Moje dane oraz wyniki:

Wiek: 24 lata
Waga: 108,5 kg
Wzrost: 184cm
Staż na siłowni: 8 lat
Zainteresowania: futbol amerykański, militaria, malarstwo, muzyka
Wyniki siłowe:
Wyciskanie: 145 kg
Przysiad: 200 kg
Martwy Ciąg: 200 kg
Zarzut: 110 kg

Testy do jednostki antyterrorystycznej wyglądają następująco (wyniki minimalne na zaliczenie):

Skok w dal z miejsca: 230 cm
Bieg od pachołka do pachołka z przewrotem w przód: 13,5 s
Brzuszki: 50 pow/ min
Podciąganie nachwytem : 15 pow
Wyciskanie na ławce płaskiej: własna masa+ 2 kg x 5 pow
Pompki na poręczach: 17 pow
Test Coopera (jak największy dystans w 12 minut): 2600 m
Pływanie 50 m stylem dowolnym: 45 s