SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Dziennik SylwiaKK

Wysłana -
****DANE PODSTAWOWE****

NICK: SylwiaKK
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1.5 miesiąca

****PARAMETRY OBWODÓW****

WAGA CIAŁA: 61.5
WZROST: 170
OBWÓD RAMIENIA: 27
OBWÓD ŁYDKI: 35
OBWÓD UDA: 53
OBWÓD BIODER: 94
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 85
OBWÓD TALI: 70
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 89

****CEL****
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

Zmniejszyć BF i delikatnie uwidocznić mięśnie głównie brzucha. No i oczywiście pupa i nogi:]

****STAN ZDROWIA****

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: nie
WADY POSTAWY: nie
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIĄCZKUJESZ? aktualnie tak chociaż inaczej niż przed ciążami
CZY PRZYJMUJESZ TABELKI ANTYKONCEPCYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE****

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tran, magnez, wit. d3, wit. b5, kwas Omega-6, Thermo Stim( 2x2 dziennie)
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie

****DIETA****

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - ziemniaki i chleb pszenny zamienione na chleb żytni, kasze, brązowy ryz, nie słodzę i nie jem słodyczy ani fast-foodów, piję właściwie tylko wodę chociaż cały czas za mało.
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
CHUDNĘ

****SPRZĘT****
sztangielki, gryf łamany i prosty, obciążenie, rower stacjonarny.
PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING****

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

poniedziałek, środa, piątek FBW + 30 minut rower stacjonarny po treningu
wykonuje 3 serie, powtórzeń 12,10, 8. 3 minuty odpoczynku między seriami

1. uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem (10kg)
2. uginanie ramion ze sztangielkami stojąc(uchwyt młotkowy) (2.5kg - na jedną stronę)
3. wyciskanie ,,francuskie,, sztangi w siadzie (1s. 5kg/ 2s. i 3s. 6,5kg)
4. podciąganie sztangi wzdłuż tułowia (1s. i 2s. 10,5kg/ 3s. 13kg)
5. unoszenie sztangielek bokiem w górę (waga sztangielki)
6. arnoldki (2,5kg - na jedną stronę)
7. wyciskanie sztangielek w leżeniu na podłodze (nie mam ławki póki co) (2.5kg - na jedną stronę)
8. podciąganie sztangielki w opadzie(wiosłowanie) (1s.2.5kg./ 2s. i 3s.4kg)
9. martwy ciąg (1s. 10,5kg./ 2s. i 3s. 13kg)
10. podciąganie sztangi w opadzie(wiosłowanie) (1s.10,5kg/ 2s. i 3s. 13kg)
11. przysiady ze sztangą na barkach (1s. 10,5 kg/ 2s. i 3s. 13kg)
12. wysoki step ze sztangielkami (5kg - na jedną stronę)
13. przysiady wykroczne (1s. 2.5kg/ 2s. i 3s. 5kg - na jedną stronę)
14. wspięcia na palce w staniu (1s. 2.5kg/ 2s. i 3s. 5kg - na jedną stronę)
15. plank (30sek., 40 sek., 60 sek.)

wtorek, czwartek, sobota do tej pory było rower 45-60 minut ( również w dni FBW zdarzało się, że tyle jeździłam) jednak teraz zastanawiam się nad przejściem na HIIT bądź tabate. Wczoraj zrobiła 8 minutową tabate, myślałam, że umrę ale jak już mi przeszło to zaczęły napływać myśli typu ,,i już... taki trening i niby więcej spale tłuszczu niż jadąc rowerem 60 minut,,. Także zastanawiam się co będzie lepsze i proszę o rady w tej kwestii.

Troszkę też o sobie. Jestem po dwóch cięciach cesarskich jedno w grudniu 2015, drugie w styczniu 2017(dwie słodkie córeczki <3). Rozstęp na dwa palce na wysokości pępka. Fizjo pokazała jak napinać i pracować nad mięśniem poprzecznym i pozwoliła ćwiczyć oczywiście pamiętając o spinaniu mięśni głębokich i prawidłowym oddychaniu. Jak już wyżej pisałam aktualnie chcę zgubić tłuszczyk i poprawić przede wszystkim pupę i brzuch( głównie wcięcie w tali i zarys mięśni). Przed ciążami trenowałam podobnym systemem. Ważyłam ok 56-57kg. wymiarów nie pamiętam :P. Jedna ciąża po drugiej i trochę się odłożyło przy okazji nic nie robienia. Teraz zaczęłam trenować od 15.03.2017. Ważyłam wtedy 66kg. Wymiary z tamtego okresu biodra:98cm, talia:76cm, biust:91cm,udo:57cm. Proszę o ocenę i podpowiedź czy coś należałoby zmienić. Pozdrawiam
















Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jeszcze dwa zdjęcia. Wyżej już nie mogłam wrzucić...




Wysłana -
Witamy,
Ładna sylwetka, jest na czym pracować. :)
Taka rada odnośnie potreningu - nie wpisuj smażonego fileta z kurczaka, tylko po prostu pierś i tłuszcz, który użyłaś.
I wg mnie ta miska troszkę nieregularna - jednego dnia 50 tłuszczu, drugiego 120, dziwnie... Ale na ten temat wypowiedzą się mądrzejsi ode mnie. :)
Wysłana -
Witam również:) tak, miska tak wygląda bo nie przykładam aż takiej wagi do liczenia tego co jem. Zwracam uwage aby białka dostarczać więcej bo wcześniej było go bardzo mało. Patrząc na ten dzień gdzie było 120 tłuszczy to ten ser sałatkowy tak podniósł wartość. Będę go zastępować twarogiem chyba.
Jeszcze mam prośbę o pomoc. Nie mogę edytować posta a w ankiecie zrobiłam błąd. Powtórzeń w serii jest 12,8,5.


Zmieniony przez - sylwiakk w dniu 2017-05-17 15:28:19
Wysłana -
Post można edytować tylko ostatni dodany, jeśli coś potem było napisane to już niestety nie.
Wysłana -
sylwetka super, bardzo ładnie jest już teraz
trening proponowałabym całkowiecie pozmieniać
a diete warto trzymac mnie więcej podobną każdego dnia
to dale pole manewru to ewentualnych obserwacji i działan na przyszłość
Wysłana -
Witam i dziękuję. Jakąś podpowiedź co do tych zmian mogłabym poprosić? Co jest złego w tym aktualnym?
Wysłana -
Na moje oko trening za długi i za dużo w nim małych grup miesniowych ćwiczonych cwiczeniami izolowanymi. Ale Bziu na pewno Ci napisze dokładnie:)
Wysłana -
W takim razie czekam z niecierpliwością:)
Wysłana -
Witamy na forum! Bardzo fajna figurka :)
Propsy za najlepszy stanik na swiecie
Wysłana -
Hej, witaj na forum i figura naprawde bardzo fajnie się prezentuje
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź