SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Dziennik CrossArmy

Wysłana -
Dziś trochę dłużej, jutro zrobię dzień wolny, w piątek około 30km, a w sobote i niedziele będę się coś rano pobiegać, bo mam wesele w rodzinie :)




Wysłana -
Dziś długie wybieranie, ale mimo wszystko na pełnej. 20km w 1:45, a później zrobiło mi zasięg. Planowałem zrobić 30km i myślę, że ta sztuka się udała. Warunki idealne w lesie kabackim . Wczoraj był dzień off na ładowanie baterii, którą dziś mocno wyczerpałem. Po dobrym treningu jedno piwko i lody w nagrodę, żeby nie było zbyt sportowo w tym dzienniku. :)




Wysłana -
Męczący tydzień za mną, ale wykreślam jedno marzenie z mojej BucketList - Przebiec 100km+ w jednym tygodniu. Cały tydzień biegałem wolno, bo tylko jeden trening interwałowy, ale 103km na liczniku na zakończenie cieszy.

Komunikat:
Tworzę sportową aplikację do swojego portfolio, obecnie jest dość surowo, ale myślę, że to właściwy czas na spytanie się Was o opinię.
Aplikacja dostępna pod adresem: https://radiant-plateau-40972.herokuapp.com

Teraz przy wybieraniu treningów dostępne jest tylko bieganie, pływanie i kolarstwo.
Mam kilka pomysłów na rozbudowę:
-dodanie treningów crossfit i bazy ćwiczeń do wyboru(tak samo z treningiem siłowym)
-dodanie małego forum + dodawanie czegoś na wzór like na facebook, jeśli podoba nam się wypowiedź
-możliwość dodawania i obserwowania znajomych(teraz po zalogowaniu wyświetlana jest tylko historia obecnego użytkownika, ale w przyszłości po dodaniu znajomego można patrzeć również na jego historię)
-lista celów, na którą użytkownik może dodać nowe pozycję w celu lepszej motywacji

Wiem, że duża część osób na forum jest zapracowana, ale jeśli ktoś będzie miał chwilę czasu to chętnie przeczytam co Wam przychodzi na myśl, aby dodać do takiej aplikacji. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

Wysłana -
Cześć, po długiej przerwie postanowiłem reaktywować swój dziennik. Ogólnie dużo w moim życiu się pozmieniało na duży plus(może oprócz treningów). Po tym jak poleciałem jednego tygodnia 100km zaczęły się pojawiać drobne kontuzje, których nie leczyłem tylko dalej trenowałem.

Skutek był taki, że w pewnym momencie czułem zdrętwienie w prawej nodze od kolana w dół, traciłem czucie. Myślałem, że to problemy z ukrwieniem, lekarze rozkładali ręce i nie potrafili zdiagnozować choroby, jeden z nich wysnuł przypuszczenie że to może być porażenie mięśnia strzałkowego, dostałem serię zastrzyków, które średnio mi pomogły, głupi byłem, że na własny koszt nie zrobiłem prześwietlenia, bo mogło to być zmęczeniowe złamanie kości(jeśli używam niepoprawnych sformułowań to proszę mnie poprawić), generalnie już wszystko ze mną jest w porządku, mogę trenować, trenuję i będę dalej.

Jak mogę komuś dać jedną radę to taką, żeby słuchał swojego ciała, bo jego się na dłuższą metę nie przechytrzy, a dumę to można sobie w kieszeń wsadzić. Ogólnie przez ten ostatni czas nieobecności(cholera to ponad rok ) biegania nie było zbyt dużo(raz jakąś ,,dyszkę" poleciałem na orlenie, ale to dla samej atmosfery 51min), ostatnio latam tylko interwały, sprinty, ale rzadko. Obecny plan jest taki, żeby dodać więcej aktywności do swojego życia. Reaktywować dziennik się zdecydowałem po tym jak przypadkowo na niego trafiłem, przeczytałem i zrozumiałem jak to dobrze mieć wgląd w przeszłość, a więc Witajcie z powrotem

Obecnie 81kg na liczniku, kilka kg na plus chciałbym zrobić, chociaż się bardzo dobrze w obecnej wadze czuję.

Dzisiejszy trening: 8 obwodów

1.martwy z hantlami 10kg x15
2.wyciskanie na barki hantli 10kg x10
3.przysiad z 10kg hantlem x20
4.pompki x20
5.plank 30s



Wysłana -
Dziś trening na średniej intensywności, plecy + barki

Plecy:
ściąganie wyciągu górnego 4x8
martwy 5-5-3-3
wiosło hantlem 4x6

barki:
unoszenie na boki 3x15
unoszenie w opadzie 2x15
Strona 90 z 90
Dodaj odpowiedź