SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dylemat

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36
Siema, mam 19 lat. Na siłowni ćwiczę już od kilku lat, przeplatałem to sztukami walki a wcześniej innymi sportami. Miałem jednak kilka dłuższych przerw min. przez wade klatki piersiowej (lejkowata). Po operacji klatka się troche "rozjechała" dosyć ciężko mi ją dobrze zbudować. Wada ta odbija się też na plecach(odcinek lędźwiowy). Cały czas mam wątpliwości co do mojego celu. Od jakiegoś czasu ciągnę redukcję, ucinałem ostatnio kcal (teraz jem 2350), nie wiem czy dalej redukować, a może jednak przejść już na reverse i zacząć masować?. Głównie jest to spowodowane klatką, bo nie wiem czy powinienem bardziej redukować czy może po prostu nabrać więcej masy, to może i środek klatki by się wyrobił i jakoś to zaczęło wyglądać + (mimo tracenia kg brzuch jakos super też nie wygląda).Aktualnie ćwiczę 4 razy w tyg
Pon każdą górną partię traktuje silowo 1 ćwiczeniem,
Wt nogi
Czw plecy 4 cw /bic 2 cw /kaptury 1 cw
Piat klat/tric/bary(klata 3 cw/tric 2/bary 2
Do tego dorzucam jakies bieganko 2-3 razy w tyg i bruch z 2-3 razy w tyg.
Nie chciałbym zalać się na masówce dlatego w razie co planowałem dodawać po 150 kcal tyg i sprawdzać efekty Ps. chociaż jeszcze niedawno jadłem po 3200 kcal i masa nie szla zbytnio w górę, więc chyba nie grozi mi jakieś super zalanie.
Wrzucam fotke i z góry dzięki za odpowiedzi / rady :) pozdro ! Bym zapomniał: wzrost 183 waga aktualnie około 76-77. Zdjęcie z 29 czerwca, teraz spadło około 2-3 kg. Aktualnie ćwiczę bez odżywek.




Zmieniony przez - kirin1994 w dniu 2014-07-18 20:15:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!