SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Duże pośladki i uda

Wysłana -
Witam!

Jestem nowy na forum. Chciałem się zapytać o sposoby (trening) na zmniejszenie pośladków i ud. Jestem szczupły, jednak mam duże pośladki i uda i chciałbym je zmniejszyć.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae5012d05382810a.html

Moim ideałem byłoby coś takiego http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Male_human_buttocks.jpg

Zmieniony przez - enwidek w dniu 2009-10-24 16:48:56
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zacznij biegać to tłuszcz się spali do tego może być raz w tygodniu tabata.
interesuję Cię też trening reszty ciała pod względem masy/siły??
Wysłana -
Powiem jeszcze, że mam w domu rowerek i chodzę na basen raz w tygodniu.

Ile raz w tygodniu i ile czasu powinienem na nim jeździć?

Trening reszty ciała również by mnie interesował.
Wysłana -
A tak odnoście dużych pośladkow, to da się z nimi żyć, byleby nie byłe obtłuszczone, tylko twarde :D.
Wysłana -
Rozumiem, ale właśnie chciałbym pozbyć się tłuszczyku z ud i pośladków.
Wysłana -
tak jak napisałem Tabata 1x w tygodniu
Bieganie 2x i 3x trening dla początkujących tylko że odrzucasz przysiady bo robisz je w tabacie.
pzdr
Wysłana -
A ja się zastąpić bieganie rowerkiem?
Wysłana -
Nijak, bo jazda na rowerze nie wpływa prawie wcale na pośladki ( tak mi się wydaje, jeździłem 2 miechy dzień w dzień i wcale nie czułem niczego na tyłku ). Najlepsze ćwiczenia na tyłek to wg. wykroki z ciężarkami.
Wysłana -
ja robilem wykrokiu caly czas i tez to ma sie nijak do tego zeby zgubic tluszcz ;d, ale za to jak zaczalem biegac to owszem polecialo, polecam HIIT :d
Wysłana -
chciałbym odświeżyć temat..dokładnie jak kolega mam szczupłą budowę ciała lecz pośladki są ogromne i nieproporcjonalne do reszty. Jak je zmniejszyć/spalić z nich tłuszcz? Jakie treningi? Póki co mam dostęp jedynie do treningów z użyciem masy własnej ciała i spory kawałek lasu do ew. biegania. Pozdrawiam.
Wysłana -
Od spalania są aeroby tak więc biegaj 2-3 razy w tygodniu poczytaj w internecie o tym jak ma się to do spalania tłuszu i dorzuć jakis lekki trening ogólnorozwojowy (moze pomóc w zrzuceniu tłuszczu a na pewno nie zaszkodzi) ewentualnie jakies interwały. Poprostu wybierz to co spodoba ci się najbardziej.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź