SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź

Drętwienie Nadgarstków przy siadach ze sztangą

Wysłana -
Problem jest taki ,że jak robię przysiady ze sztangą na karku/górnej części pleców jak kto woli (Przy tym jednym pieprzonym ćwiczeniu) drętwieją mi łapy w ciól. Próbowałem z piankami ,obciążenie to tylko 40kg więcej nie chciałem wciskać bo jeszcze by mi coś j**ło. Problem jest strasznie denerwujący bo na mojej siłowni praktycznie mogę robić tylko siady na nogi ,frontów nie próbowałem robić ,ale podejrzewam że wszystko byłoby ok bo problemem może być nacisk sztangi na kręgosłup. Ja żadnych zwyrodnień/problemów nie mam ,przynajmniej o nich nic nie wiem prócz tego że dość wystaje mi w odcinku szyjnym. Kontuzji nigdy nie było ,trochę lepiej jest jak ściągam łopaty do siebie ,ale mrowienie czuć w ch#j i technicznie raczej jest dobrze. Rozgrzewe zawsze robię i staram się mobilizować tą szyje i nadgary. Kolejna rzecz jak trochę szerszy rozstaw ramion dam też jest lepiej no ,ale problem dalej jest. Najgorzej jest przy późniejszych powtórzeniach powiedzmy koło 12. Jak kończę to kuźwa mam uczucie jakbym na łapie siedział przez godz i była taka niedokrwiona. Problem jest tylko i wyłącznie przy siadach ,każde inne ćwiczenie spoko.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Spróbuj wersji low bar jak sztanga na cos w wysokim ułożeniu uciska, lub w nadgarstkach gdzieś mobilności brakuje i musisz je strasznie wyginać by sztangę utrzymać.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-08-26 13:36:09
Wysłana -
Problem występuje w oby kończynach identycznie i w którym dokładnie miejscu występuje drętwienie ?
Wysłana -
ja obstawiam że to nie kręgosłup, ani szyja tylko po prostu przez trzymanie rąk z tyłu w takiej pozycji że krew nie dochodzi, może słaba mobilność i musisz i znaleźć najwygodniejszą pozycje sam w praktyce, jak nie da rady to front squat zostają. imo najlepiej powinno być przy high barze z wąskim chwytem i tak żeby łokcie nie były za mocno do tyły skierowane
Wysłana -
Mateusz4949
ja obstawiam że to nie kręgosłup, ani szyja tylko po prostu przez trzymanie rąk z tyłu w takiej pozycji że krew nie dochodzi


wówczas pojawiły się objawy naczyniowe jak np. ciepłe/zimne dłonie
Wysłana -
ja nawet bez sztangi jak ściągne łopatki i skieruje łokcie za siebie i do góry to zaczyna się mi po 30 sek mrowienie, bez ciepłych zimnych dłoni, nie jest to przez nacisk sztangi a wykręcenie rąk w stawie barkowym które zwężają dopływ krwi więc myślałem że autor ma podobnie, wtedy wystarczyło by zmienić pozycję sztangi i dłoń na niej ale możliwe że przyczyna jest inna
Wysłana -
Nie mam problemów z krążeniem... żadne ciepłe ani zimne dłonie nie występują chyba ,że z naturalnych przyczyn np przy łażeniu w zimę bez rękawiczek. Ja Dopiero teraz zaczynam robić nogi więc siady chciałem ogarnąć a tu taki problem. Jutro idę na siłownie spróbuję te łokcie skierować tak jak piszesz.w obu kończynach po tym ćwiczeniu czuje mrowienie czasami mocniej w prawej a czasem w lewej to różnie.
Wysłana -
Ale Mateusz może mieć racje bo mówię nigdy nie robiłem siadów i teraz technikę ogarniam ,ale nie wiem właśnie jak ten gryf zabrać
Wysłana -
Mateusz4949
ja nawet bez sztangi jak ściągne łopatki i skieruje łokcie za siebie i do góry to zaczyna się mi po 30 sek mrowienie, bez ciepłych zimnych dłoni, nie jest to przez nacisk sztangi a wykręcenie rąk w stawie barkowym które zwężają dopływ krwi więc myślałem że autor ma podobnie, wtedy wystarczyło by zmienić pozycję sztangi i dłoń na niej ale możliwe że przyczyna jest inna


ale ja nie twierdze że to przez nacisk sztangi, a ruch który opisałeś u siebie to między innymi jeden z testów przy tak tzw. zespole górnego otworu klatki piersiowej (TOS) i autora bardzo możliwe że przyczyna jest podobna dlatego właśnie powinien skonsultować się ze specjalistą
Wysłana -
Dobra popróbowałem z różną wys ,pilnowaniem łokci, rozstawem ramion,spięciem łopatek i w niektórych pozycjach ciągnie mniej
Wysłana -
Powiem ,że chyba zacznę robić fronty bo fajnie wchodzą a nic mnie nie ciągnie tylko też nie umiem tej sztangi dobrze ułożyć. Powiem ,że chyba najtrudniejsze ćwiczenie jak dla mnie... MC to pikuś ,wiosło też. A bez siadów nie wiem czy da się zrobić nogi :/ Trochę jak robić plecy bez podciągania się



Zmieniony przez - AlpejskieMleko w dniu 2017-08-28 14:15:21

Zmieniony przez - AlpejskieMleko w dniu 2017-08-28 14:15:46
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź