SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Drążek plus treningi sportów walki

Wysłana -
MarcelQ
Rozwin sie jak potrafisz a nie po łepku odpisujesz, uzasadnij swoja opinie to pogadamy
A zanim to zrobisz poczytaj o treningu HST, moze sie zamkniesz w kiblu i przy okazji spusc wode


miesnie plecow przy maksymalnej intensywnosci treningu, potrzebuja okolo 6-7 dni aby w pelni sie zregenerowac (wypocząć) do kolejnego treningu,
a ty napisales

ze w pierwszym treningu ma cwiczyc max kazdą serie , i potem są jeszcze 2 inne treningi (w tym jeden rownie ciezki z obciazeniem)
nie sadze,zeby to zwiekszylo ilosc podciagniec

mysle ze nie trzeba byc fachowcem i znac sie na niewiadomo czym .zeby wiedziec ze te 3 treningi w tygodniu podciagania to bardzo za duzo
Wysłana -
Widzisz to jest z dupy wzieta teoria, ktora w efekcie nie dała by wymiernego rezulttu, kontrastujac to z praktyka to malo wiesz, bo jest tez cos takiego jak adaptacja miesni to raz, a dwa nie przecwiczysz calych miesni plecow tylko na drazku, potrzebowalbym min. 3 cwiczen wiec wez to sobie tez pod uwage, ze na samym drazku ruszasz tylko pewne czesci.
Doszlismy juz do konsensu czy jeszcze Ci mało ??
Wysłana -
MarcelQ
Widzisz to jest z dupy wzieta teoria, ktora w efekcie nie dała by wymiernego rezulttu, kontrastujac to z praktyka to malo wiesz, bo jest tez cos takiego jak adaptacja miesni to raz, a dwa nie przecwiczysz calych miesni plecow tylko na drazku, potrzebowalbym min. 3 cwiczen wiec wez to sobie tez pod uwage, ze na samym drazku ruszasz tylko pewne czesci.
Doszlismy juz do konsensu czy jeszcze Ci mało ??


no ok,w sumie troche racji masz,ale z drugiej strony wydaje mi sie,ze takim planem mozna jechac 2-3 miesiace i miesnie nie beda juz dawaly rady.
ja podciagne sie prawidlowo 13 razy max, co bys polecil na zwiekszenie tej liczby powtorzen ?
dodam,ze pracuje raczej nie 'w biurze'

nie łykam programow typu 20 podciagniec w miesiac,bo wiem,ze to jest niemożliwe, nie zalezy mi na czasie. wiem,ze potrzeba do tego czasu,systematycznosci i zawziecia.


Zmieniony przez - makiuu w dniu 2017-12-03 15:43:40
Wysłana -
Trudno się nie zgodzić z Marcelem, sam drązek nie rozbuduje całego grzbietu....ale chyba nie taki jest cel autora tematu?
Wysłana -
miesnie plecow przy maksymalnej intensywnosci treningu, potrzebuja okolo 6-7 dni aby w pelni sie zregenerowac (wypocząć) do kolejnego treningu,
a ty napisales

ze w pierwszym treningu ma cwiczyc max kazdą serie , i potem są jeszcze 2 inne treningi (w tym jeden rownie ciezki z obciazeniem)
nie sadze,zeby to zwiekszylo ilosc podciagniec


mysle ze nie trzeba byc fachowcem i znac sie na niewiadomo czym .zeby wiedziec ze te 3 treningi w tygodniu podciagania to bardzo za duzo



Nie sądź a nie będziesz sądzony. Szkoda że nie widzisz różnicy między robieniem drążka bez obciążenia na maksymalnej ilości ruchów a sesją z obciążeniem, gdzie siłą rzeczy tych ruchów będzie mniej, przerwy też będą dłuższe

No i takiego mikrocyklu nie ciągnie się cały rok tylko właśnie 2-3 miechy góra. Żadnym planem nie jedzie się Bóg wie ile, nawet strongmani starej szkoły nie jechali całe życie jednym planem

Poza tym, przy regularnym treningu ciało się przyzwyczaja i samym drążkiem nie zrobimy zakwasów. Gimnastycy owszem, orają każdą partię tułowia, ale oni robią żelazny krzyż, planche na kółkach, wagę przodem i tyłem (podstawowe ćwiczenie gimnastyczne). Wspinaczka na linie to też zupełnie inny bodziec od samego podciągania na drążku - jeszcze pewnie jednym chwytem....

Więc jeśli ktoś z ćwiczeń siłowych robi tylko drążek to małe szanse by się przetrenował w skali kilku tygodni


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-12-03 21:33:14
Wysłana -
Gats 2

miesnie plecow przy maksymalnej intensywnosci treningu, potrzebuja okolo 6-7 dni aby w pelni sie zregenerowac (wypocząć) do kolejnego treningu,
a ty napisales

ze w pierwszym treningu ma cwiczyc max kazdą serie , i potem są jeszcze 2 inne treningi (w tym jeden rownie ciezki z obciazeniem)
nie sadze,zeby to zwiekszylo ilosc podciagniec


mysle ze nie trzeba byc fachowcem i znac sie na niewiadomo czym .zeby wiedziec ze te 3 treningi w tygodniu podciagania to bardzo za duzo



Nie sądź a nie będziesz sądzony. Szkoda że nie widzisz różnicy między robieniem drążka bez obciążenia na maksymalnej ilości ruchów a sesją z obciążeniem, gdzie siłą rzeczy tych ruchów będzie mniej, przerwy też będą dłuższe

No i takiego mikrocyklu nie ciągnie się cały rok tylko właśnie 2-3 miechy góra. Żadnym planem nie jedzie się Bóg wie ile, nawet strongmani starej szkoły nie jechali całe życie jednym planem

Poza tym, przy regularnym treningu ciało się przyzwyczaja i samym drążkiem nie zrobimy zakwasów. Gimnastycy owszem, orają każdą partię tułowia, ale oni robią żelazny krzyż, planche na kółkach, wagę przodem i tyłem (podstawowe ćwiczenie gimnastyczne). Wspinaczka na linie to też zupełnie inny bodziec od samego podciągania na drążku - jeszcze pewnie jednym chwytem....

Więc jeśli ktoś z ćwiczeń siłowych robi tylko drążek to małe szanse by się przetrenował w skali kilku tygodni



Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-12-03 21:33:14


no ok,ale mozesz mi pomoc dobry człowieku ?
robie maxa 13 powtorzen, co bys polecil na zwiekszenie tej ilosci ?
jaki trening ?

/Więc jeśli ktoś z ćwiczeń siłowych robi tylko drążek to małe szanse by się przetrenował w skali kilku tygodni/

moze nie przetrenowal,ale intensywne treningi co drugi dzien,moga doprowadzic do uczucia znuzenia i zmeczenia miesni co w rezultacie spowoduje regres
Wysłana -
makiuu
MarcelQ
Widzisz to jest z dupy wzieta teoria, ktora w efekcie nie dała by wymiernego rezulttu, kontrastujac to z praktyka to malo wiesz, bo jest tez cos takiego jak adaptacja miesni to raz, a dwa nie przecwiczysz calych miesni plecow tylko na drazku, potrzebowalbym min. 3 cwiczen wiec wez to sobie tez pod uwage, ze na samym drazku ruszasz tylko pewne czesci.
Doszlismy juz do konsensu czy jeszcze Ci mało ??


no ok,w sumie troche racji masz,ale z drugiej strony wydaje mi sie,ze takim planem mozna jechac 2-3 miesiace i miesnie nie beda juz dawaly rady.
ja podciagne sie prawidlowo 13 razy max, co bys polecil na zwiekszenie tej liczby powtorzen ?
dodam,ze pracuje raczej nie 'w biurze'

nie łykam programow typu 20 podciagniec w miesiac,bo wiem,ze to jest niemożliwe, nie zalezy mi na czasie. wiem,ze potrzeba do tego czasu,systematycznosci i zawziecia.




Zmieniony przez - makiuu w dniu 2017-12-03 15:43:40


Sluchaj 13scie powtorzen to jest juz bardzo dobry wynik, sa ludzie co sie podciagaja 2-3. Standardowo mozesz probowac podciagac sie z obciazeniem +10/15kg mysle po tym miesiacu podbijesz rekord o te 2-3 powtorzenia, co nie zmienia faktu, ze 13 to juz bardzo dobrze.
Sam robie maks 15 jak mam dobry dzien
Ciesze sie, ze doszlismy do porozumienia.
Pozdrawiam.

Zmieniony przez - MarcelQ w dniu 2017-12-04 08:27:53
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź