sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

Wysłana -
Witajcie !

Jest to już kolejna edycja inicjatywy, w której staramy się pomagać osobom początkującym i średniozaawansowanym.Możecie być pewni, że w tym wątku dostaniecie wysoko merytoryczną odpowiedź, gdyż głos zabierają tutaj jedynie doradcy SFD i moderatorzy, którymi są dyplomowani i doświadczeni trenerzy.Nie jesteś pewny gdzie napisać, by otrzymać wiarygodną i rzeczową odpowiedź ? Ten temat powstał właśnie dla Ciebie !

Pierw kilka zasad :

1.Poruszamy zagadnienia związane z treningiem siłowym, metodyką i logistyką.Jeśli masz pytania związane z odżywianiem czy suplementacją, które są ściśle skorelowane z ćwiczeniami, to również możesz je zadawać w tym temacie.Niemniej trzymajmy się założeń naszego działu.

2.Prawo głosu mają tutaj tylko doradcy działu TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH i moderatorzy.Oczywiście szanujemy i doceniamy chęć pomocy innych użytkowników.Śmiało możecie pisać w innych tematach.

3.Nie doradzamy tutaj w kwestiach ściśle powiązanych ze zdrowiem.Masz problemy w tym zakresie ? Szukaj porady u fachowca, a nie na forum sportowym.

4.W temacie tym będziemy dokonywali analizy techniki wykonania ćwiczeń za pomocą filmów oraz odpowiadali na pojedyncze pytania.Proszę więc przyłożyć się do tej kwestii i nagrywać dobre jakościowy filmy, zaś pytania ubierać w zwięzłe słowa.Jeśli chcesz oceny planu, załóż osobny wątek z wypełnioną ankietą działu.Chętnie Ci pomożemy.


Nie chcemy być przepełnieni formalizmem, jednakże wobec osób niestosujących sie do ww. reguł będą wyciągane stosowne konsekwencje.

Czekamy na pytania i pozdrawiamy !
Team SFD

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tutaj jeszcze link do poprzedniego tematu :

http://www.sfd.pl/@@@@@@@@DORADCY_CZEKAJĄ_NA_TWOJE_PYTANIA_vol.2-t932118.html 
Wysłana -
szukam pojedynczych pytań.Nie wiem czy dobrze trafiłem. Mam kolezanke ktora troche się obawia/nie ma mozliwosci robienia treningu silowego.Oczywiscie delikatnie ją przekonuje do korzysci plynacych z takiego treningu, natomiast ona poki co robi bieg raz albo dwa razy w tygodniu plus,takie cwiczenia http://www.cda.pl/video/17896701






Mel B - 10 minutowy trening brzucha
Na czym polega wyzwanie 30 dni z Mel B? Przez cały miesiąc wykonujesz komplet ćwiczeń opracowany przez piosenkarkę i trenerkę fitness. Trening obejmuje wszys...
youtube.com



Mel B - 10 minutowy trening pośladków
youtube.com



Trening # Brazylijskie pośladki cz. 1 Total Fitness 6 minut [Ewa Chodakowska]
Wybierz conajmniej 5 treningów po 6 min i stworz swój 30 minutowy trening!! NIE ZAPOMNIJ O 5 minutowej rozgrzewce :) SUBSKRYBUJ i ćwicz dalej

Ma to jakis sens dla osoby ktora generalnie waży niewiele ,a chce troche schudnąć i podejrzewam że nabrac wiekszej jędrności ciala?



Zmieniony przez - Pytacz_123 w dniu 2015-12-10 15:17:40
Wysłana -
Jeżeli jej celem jest ujędrnienie tkanki mięśniowej nieunikniony jest trening siłowy i przede wszystkim adekwatna zbilansowana dieta. Same wygibasy przed telewizorem niewiele dadzą.

Abstrah**ąc od tego.
Chce schudnąć ważąc relatywnie mało? jaka jest tego idea?
Wysłana -
Pytacz_123


Cześć .

Takie treningi nie spełnią niestety oczekiwań moim zdaniem chociaż efekty zapewne jakieś będą z tego względu, że ciało zareaguje na bodziec, którego dostarczą jednak praca włożona w tego typu treningi nie jest współmierna do efektów. W dodatku pracują one nad konkretnymi partiami mięśniowymi a nie nad całym ciałem, to ich kolejny mankament.

Jeśli koleżanka chce schudnąć a waży niewiele to trzeba sobie zadać pytanie czy jest sens i nie pogorszy to chociażby jej zdrowia.

Moim zdaniem dużo lepiej sprawdzą się proste treningi całego ciała w domu, z obciążeniem własnego ciała lub z prostymi przyrządami, które samemu można zrobić [np. butelki z wodą jako obciążenie]. Jakiś crossfit dostosowany do możliwości byłby ciekawą opcją lub po prostu zacząć się ruszać [łyżwy, ścianka wspinaczkowa itp.]

Natomiast trzeba koniecznie zweryfikować sposób jej odżywiania bo bez tego efekty będą marne lub nie będzie ich w ogóle - dużo lepszy efekt może przynieść chociażby nabranie trochę wagi w postaci masy mięśniowej co spowoduje lepszy efekt wizualny niż schodzenie z wagi jeśli i tak jest ona mała.
Wysłana -
no wlasnie to jest klopot.Ja jestem osoba odpowiedzialną za jej diete i prywatnie kolegą. Mowilem jej to ,waży 47 kg ,a w pasie ma 64,5cm ,
uda 51 cm (kazde). Dla mnie nic tylko trening silowy
Wysłana -
Przy jakim wzroscie tyle waży? Trąci trochę anoreksją chyba, że ma 150 cm wzrostu.
Wysłana -
160. A w zasadzie Panowie zastanawia mnie co sądzicie o tych skladankach treningowych jak to co robi chodakowska czy lewandowska?? Bo ja raczej mam bardzo duzo dystansu do tego i nieufnosci ,ale widze ze ogromna rzesza kobiet ufa im jak Boginią egipskim
Wysłana -
Z tym systemami treningowymi tych pań jest różnie generalnie uważam, że jeśli kobieta ma siedzieć w fotelu i oglądać seriale to nie ćwiczy w domu z panią Chodakowską jak zawsze jest ale trening tak ale żeby nie zrobić sobie krzywdy. Czyli jakieś pojęcie o wykonywaniu ćwiczeń trzeba mieć żeby sobie bardziej nie zaszkodzić niż pomóc. Niestety w większości przypadków wygląda to tak, że kobieta chce poćwiczyć ale nawyków żywieniowych się nie zmienia a i najlepiej potrenować tak żeby za bardzo się nie zmęczy a efekt żeby był piorunujący. Jak się kiedyś mawiało takie rzeczy tylko w erze jak się chce wyglądać trzeba się poświęcić innej opcji nie ma.
Wysłana -
Zawsze lepiej mieć jakąś aktywność fizyczną niż żadną, fenomen tych pań polega na tym że kobitki ruszyły pupy z miejsca, po prostu taki impuls. Za bardzo tam nie oglądałem, ale niektóre są np oparte na tabacie.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2015-12-10 20:59:24
Wysłana -
Jaki powinien byc kąt ramion do tulowia przy wyciskaniu sztangi na lawce poziomej? w polowie filmikach/tematach jest, ze pod katem 90 stopni (rowniez przy filmiku Cpaj Sport Soboty ktory SFD podwiesilo i wyeksponowalo na forum), natomiast w drugiej polowie jest, ze pod katem okolo 45 stopni. Jak to w koncu jest? Ktora wersja jest bezpieczniejsza oraz efektywniejsza na miesnie klatki piersiowej?
Strona 1 z 369
Dodaj odpowiedź