SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

Wysłana -
zialon
od poniedzialku wskakuje na nowy plan treningowy, push pull z podziałem na sile/hipertrofie bede stosowal typowo 5x5, moje pytanie brzmi czy lepiej robic stałym ciezarem i dokladac do stałego czy lepiej zaczynac od 50-60% i konczyc na 90% ciezaru?


Jak ciężary w tych podstawowych ćwiczeniach są już solidne to zaczęcie od 50% lepiej się sprawdzi bo rozgrzejesz lepiej i aparat ruchu i układ nerwowy.
Wysłana -
Lepiej stałym ciężarem.
Wysłana -
Jakiś tydzień temu robiłem ćwiczenia w tym deskę plank. Chciałem wytrzymać jak najdłużej, pod koniec czasu dolna część pleców pochylała się w dół tak jakby brzuch ciągnął w dół. Od tamtego czasu nie ćwiczę ale bolą mnie plecy w tym miejscu, często po dłuższym siedzeniu, leżeniu. Czy to może być coś poważnego?
Wysłana -
Pewnie coś naciągnąleś sobie, watpie by to coś poważnego było, jak widzisz ze technika juz kuleje to przestań robić cwiczenie.
Wysłana -
Maciek322
Jakiś tydzień temu robiłem ćwiczenia w tym deskę plank. Chciałem wytrzymać jak najdłużej, pod koniec czasu dolna część pleców pochylała się w dół tak jakby brzuch ciągnął w dół. Od tamtego czasu nie ćwiczę ale bolą mnie plecy w tym miejscu, często po dłuższym siedzeniu, leżeniu. Czy to może być coś poważnego?


Bo trzeba wykonywać ćwiczenia na miarę swoich możliwości. Ważne w planku jest pozycja techniczna nie jest taka oczywista jak by się wydawało.
Wysłana -
Co się dziwisz skoro jechałeś na przeproście kręgosłupa ?
Strona 451 z 451
Dodaj odpowiedź