SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domowa siłownia

temat działu:

Marbo

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6437

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 7 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 82
Witam. Jestem początkującym i chciałbym zacząć kompletować domową siłownię. Na razie posiadam tylko hantelki i drążek. Chciałbym zacząć od kupienia ławki pod sztangę:
http://www.marbo-sport.pl/product-pol-17667-Lawka-regulowana-MH-L115-Marbo-Sport.html

oraz osobne stojaki:
http://www.marbo-sport.pl/product-pol-15161-Stojaki-pod-sztange-regulowane-2-sztuki-MH-S001-Marbo-Sport.html#close

Do tego gryf http://www.marbo-sport.pl/product-pol-17991-Gryf-prosty-30-mm-180-cm-wzmocniony-MW-G180-EX-GL-Marbo-Sport.html

Czy ten gryf jest lepszy od śrubowego? Chcę jeszcze dokupić obciążenie 2x 10 kg + w domu mam 40 kg. Czy z takim zestawem + drązek i hantle dam radę zrobić już jakiś porządny trening? W następnej kolejce chciałbym dokupić prasę do nóg i modlitewnik.
Mój budżet to około 600 zł na początek i tyle mnie taki zestaw by kosztował. Prosiłbym o uwagi jeżeli coś źle kombinuje:)
4
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 10581 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 218873
Wybrałeś bardzo dobry zestaw.
W długim gryfie prostym zaciski sprężynowe w zupełności wystarczą.
Po zakupie ławki, stojaków oraz gryfu będziesz posiadał domową siłownię z podstawowym sprzętem do ćwiczeń


Zmieniony przez - OXYTONE w dniu 2015-07-24 11:22:35
5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 7 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 82