SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dolne partie mięśni brzucha

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3390

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 41
Witam! Jako ze jestem początkujący, chciałbym się zapytac jak powinienem się zabrac za dolna partie mięśni brzucha. Mam 17 lat, 186 cm i ważę 70 kg. Jestem szczupły, ale mimo to dolne mięśnie na brzuchu nadal są „ukryte”. Od 7 lat gram w piłkę. Od kilku tygodni zainteresowałem się siłownia. Zdrowo się odżywiam, dbam o zdrowa dietę i używam odżywki białkowej. Co mam robić żeby odsłonić ten nieszczęsny dół brzucha? W załączniku wysyłam zdjęcie mojego brzucha. Pozdrawiam!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6494 Napisanych postów 62286 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777509
Symbus
Czyli dieta z naciskiem na białko i treningi?


Jeśli chcesz budować masę mięśniową to masz nadwyżkę kaloryczną jeśli redukować to masz deficyt. Oczywiście z odpowiednim podziałem makroskładników.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 1557 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 24901
Taki gen. Teoretycznie nic nie zrobisz. Przejedź ręką po brzuchu i zobacz czy czujesz na tych dolnych partiach przedziałki pomiedzy kostkami jeśli tak to po prostu trzeba zrzucić tkankę tłuszczowa i dobudować te mięśnie. Jeśli nie czujesz to niestety taki sie urodziłes i nie za bardzo jest co z tym zrobic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie