SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Dolne partie mięśni brzucha

Wysłana -
Witam! Jako ze jestem początkujący, chciałbym się zapytac jak powinienem się zabrac za dolna partie mięśni brzucha. Mam 17 lat, 186 cm i ważę 70 kg. Jestem szczupły, ale mimo to dolne mięśnie na brzuchu nadal są „ukryte”. Od 7 lat gram w piłkę. Od kilku tygodni zainteresowałem się siłownia. Zdrowo się odżywiam, dbam o zdrowa dietę i używam odżywki białkowej. Co mam robić żeby odsłonić ten nieszczęsny dół brzucha? W załączniku wysyłam zdjęcie mojego brzucha. Pozdrawiam!

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Taki gen. Teoretycznie nic nie zrobisz. Przejedź ręką po brzuchu i zobacz czy czujesz na tych dolnych partiach przedziałki pomiedzy kostkami jeśli tak to po prostu trzeba zrzucić tkankę tłuszczowa i dobudować te mięśnie. Jeśli nie czujesz to niestety taki sie urodziłes i nie za bardzo jest co z tym zrobic
Wysłana -
Musisz nadbudować mięśnia - wskakuj na mase bo jest bardzo chudo, nic już nie odslaniaj bo znikniesz :) szkoda czasu - zacznij masować
Wysłana -
To nie tyle gen co brak wytrrnowania. Tutaj potrzeba więcej treningu jak i rozbudowy całej muskulatury
Wysłana -
Takiej przykrej odpowiedzi się nie spodziewałem :( No trudno, skoro prawdopodbnie taki gen... Będę próbował. Dziekuje wszystkim za odpowiedz
Wysłana -
Dokładnie masz to co dostałeś od natury ale nic tam nie rozbudowałeś, jak się pojawi większa masa mięśniowa tych mięśni to przy podobnym bf będą lepiej widoczne.
Wysłana -
Ciesz się masz wąska talię. Jak r9zbudujesz górę to będziesz wyglądał konkret
Wysłana -
Dzieki za odpowiedz TomQ. Bardzo mnie zmotywowałeś do daleszej pracy :)
Wysłana -
Trzeba dojrzeć atuty sylwetki i na nich oprzeć budowe:)
Wysłana -