SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dodatkowy dołek w (uszkodzonym?)Barku

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1724

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 191 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1051
Czesc. Mam 30 lat boli mnie bark czy jest z nim cos nie tak ?

12 lat temu miałem dosyć poważny upadek na deskorolce i uszkodzony bark ( nie wiem czy to istotne) . Od tamtej pory nie miałem wiekszch problemów poza chrupaniem w barku przy szybkim machaniu okrężnie rękoma. Siłowo ćwiczę od 10 lat. Ostatnio coraz bardziej dokucza mi ból barku który się nasila (pojawił się może 2-3 tyg temu) . Dodatkowo dzisiaj podczas podciągania przy opuszczaniu do wyprostowanych rąk ból był nie do zniesienia. Zauważyłem dodatkowy dołek w barku którego nie mam w drugim - czy to jakieś zwyrodnienie ?




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
MinisterPL


12 lat temu miałem dosyć poważny upadek na deskorolce i uszkodzony bark ( nie wiem czy to istotne)



co wówczas było uszkodzone ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 191 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1051
Wybity, nastawiony, nosiłem rękę na temblaku. Dawno było. Później nie miałem problemów dużo pływałem i było ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
MinisterPL
Wybity, nastawiony, nosiłem rękę na temblaku. Dawno było. Później nie miałem problemów dużo pływałem i było ok.