SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobry lekarz - słaby testosteron

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11333

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 85 Wiek 46 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 17965
Żeby była jasność w temacie, przyjmijmy do wiadomości pewne fakty medyczne.
Każdy ma swój osobniczy poziom testosteronu przy którym czuje się normalnie.
Nie ma znaczenia czy jest to 300 czy 1000.
U mnie wyniki i samopoczucie wskazują na 650-700 i tak też widzi sprawę lekarz który zdecydowanie nie ma w zwyczaju
pakowania hormonów każdemu kto ma mniej niż max, a nawet jest mocno zachowawczy i raczej przeciwny.
W końcu taki level miałem bez wspomagania, co oznacza że jest to poziom docelowy.

Przy okazji dodam, że nie jestem amatorem hormonalnego speeda, jest to problem zdrowotny który ma swoje skutki.
Niefartownie jestem w grupie ludzi która nie łapie się na oczywistą suplementacje, ale też nie jest w stanie
dobić do swojego naturalnego poziomu, mimo sprzyjających okoliczności.
Generalnie po wizytach tu i tam da się wyczuć, że przeciętni medycy nie mają pomysłu dla takich przypadków.






Zmieniony przez - Takam w dniu 2018-03-09 13:42:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 85 Wiek 46 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 17965
Wracam do tematu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 183 Wiek 45 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5513
Ale czego ty właściwie oczekujesz tutaj?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 85 Wiek 46 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 17965
Oczekuję informacji, chyba to oczywiste ?
Dostałem info od Aleksa (moderator) że LH i FSH słabe, jak widać opłacało się napisać.
Znalazłem ciekawe artykuły na temat średnich wartości LH i FSH, jak również omówienie powodów niewłaściwych wskazań.
Może komuś się przyda.