SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Dla piłkarza ręcznego

Wysłana -
Witam!
16 lat 183cm/73kg zależy mi na masie mięśniowej wytrzymałości i regeneracji po treningu nie tracąc dynamiki. Trenuje 3 lata 7,5h tygoniowo + 1,5h na siłowni. Nie stosowałem dotychczas żadnych suplementów. Mam do wydania do 150zł.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Masa raczej nie pójdzie z dynamika . Priorytet to piłka ręczna czy sylwetka ?
Wysłana -
jak wspomnial flex, przede wszystkim trzeba wybrac priorytet treningowy.
kwestia czy macie obecnie rozgrywki, czy pauzujecie itd
najlepiej wtedy budowac mase w okresie gdzie tych meczy nie ma
w innych okresach sezonu zajac sie pozostalymi kwestiami
Wysłana -
Sezon właśnie się skończył. Priorytetem jest dla mnie piłka ręczna, ale gram na pozycji obrotowego więc muszę też być silnym i najlepiej ważyć więcej niż obrońcy.
Wysłana -
Ukierunkowany trening siłowy pod piłkę ręczną przez trenera w tym przypadku by się przydał. Potrzebujesz siły i dynamiki, A to niestety jest proces długotrwały.
Wysłana -
Ćwiczę już długo i często mam takie treningi ale chciałbym jeszcze bardziej polepszyć swoje wyniki no i przyśpieszyć ten proces.
Wysłana -
Wiecej nie zawsze równa się lepiej. Jak masz trenera to z nim o tym porozmawiaj.
Wysłana -
Więc nie brać żadnych supli tylko po prostu odpowiedni trening?
Wysłana -
Suple zawsze możesz kupić , lecz priorytetem i tak będzie dieta i trening


Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2018-06-12 22:50:21
Wysłana -
flex1976
Suple zawsze możesz kupić , lecz priorytetem i tak będzie dieta i trening



Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2018-06-12 22:50:21


To wiadomo, ale jeśli kupowac to jakie będą w tym wypadku najlepsze?
Beta alanina? Bcaa?
Wysłana -
Tak , jeszcze kreatyna rownież tutaj powinna się sprawdzić
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź