SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Diteta 182 cm i 78 kg - proszę o sugestie

Wysłana -
Czesc! : ) Zalozylem nowy temat, zgodny z zasadmi działu. W sprawie poprzedniego napisałem do moderatora żeby go usunął.

Moje wymiary to 182 wysokosci, 78 kg wagi i wyszło mi że mam 2700 kcl zapotrzeobwania (wg wzoru z forum).
Wczoraj po kilku godzinach, ułożyłem sobie poniższą, prostą do przyrządzania diete.
Koledzy proszę o sugestie czy jest akceptowalna.







Zmieniony przez - Zhx123 w dniu 2018-02-14 17:42:46

Zmieniony przez - Zhx123 w dniu 2018-02-14 17:43:55

Zmieniony przez - Zhx123 w dniu 2018-02-14 17:44:22
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Słabo niestety. Raptem kilka produktów. Za mało urozmaicenia. Za dużo suszonych owoców - prawie 100 g, owoce są dobrym żródłem ww i mikroskładników, ale dotyczy to świeżych owoców. Suszone są często dosładzane, konserwowane i olejowane. 180 g płatków owsianych to ryzyko problemów trawiennych. Za dużo odżywki w stosunku do konwencjonalnej żywności. Tłuszcze to nie tylko oliwa i jajka.
Wysłana -
No i teraz trzeb doprecyzować co nieco tam było 130g smażonej piersi, tu masz 130g surowej to jak to w koncu jest bo to co innego wychodzi.
Wysłana -
Wypełnij dokładnie ankietę działu. Jest to podstawa do oceniania diety:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Też uważam, że za dużo suszonych owoców. Proponuję sprawdzić na opakowaniu w składzie jak dużo takie suszone owoce potrafią posiadać kalorii. Zamiast tych wszystkich rodzinek itd proponuję zastosować np do płatek owsianych łuskane ziarna słonecznika lub jeszcze lepiej orzechy laskowe.
Do owsianki lubię też dodać banana, ale nie całego, tylko pół - pokrojonego w plasterki.
Generalnie owsianka to niezły zapychacz, jej spożycie zaspokaja głód na wiele godzin. Wbrew pozorom dieta niskokaloryczna to też nie jest coś naturalnego i optymalnego. Tutaj masz to fajnie wyjaśnione dlaczego:


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-02-15 21:17:31
Wysłana -
Zmieniłem ją zupełnie. Co sądzicie?



Wysłana -
Osobiście to ja tu zdecydowanych zmian "na lepsze" nie widzę. Znowu te same produkty, w jeszcze węższej gamie. W 3 posiłkach z 5 odżywka. To nie jakiś magic powder, to "kotlet w proszku", nie jest tak, ze im więcej odżywki, tym lepsze efekty. 250 g owsa w trzech posiłkach. Za dużo orzechów, za mało innych źródeł tłuszczy (masło, awokado, ryby, mięsa)
Wysłana -
deja vu
W 3 posiłkach z 5 odżywka. To nie jakiś magic powder, to "kotlet w proszku", nie jest tak, ze im więcej odżywki, tym lepsze efekty.


mam 2,2kg białka po wspólokatorze który wyjehcał za granicę, więc logiczne że chce je po trochu spożytkować : )


""250 g owsa w trzech posiłkach. "
Matematyk! : D



Zmieniony przez - Zhx123 w dniu 2018-02-24 18:03:32
Wysłana -
Białko w proszku to uzupełnienie diety. Nie podstawa.

Jeśli wcześniej napisałam, że 180 g płatków owsianych to prosta droga do problemów trawiennych, to zgodnie z wnioskowaniem a minori ad maius - więcej płatków większe prawdopodobieństwo problemów trawiennych.

Dieta ma być urozmaicona.
Wysłana -
Spożywać jak najbardziej. Jednak niekoniecznie zastępować nim źródła białka ile się da, tylko w sytuacji, gdy ona tego wymaga.
Wysłana -
Od dluzszego czasu trzymam ta diete, waga lekko drgnela, ale ogolnie stoi w miejscu.
Mysle jaki produkt dodac. Cos latwego i pozywnego. Jakis pomysl ktos moze podrzuci? Myslalem po prostu o jogurcie naturalbym lub serku wiejskim. Dobry pomysl?

Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź