SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta zerowa do oceny.

Wysłana -
Nie masz niskiego poziomu tkanki tłuszczowej, więc ze zwiększaniem kalorii lepeij uważać.
Wysłana -
Dokładnie tak, tym bardziej że znam swój organizm na tyle, że miejsca w których najszybciej widać przybranie na masie to bęben i boczki. Zostaję nadal na obecnie obowiązującej kaloryczności i rozpisce makro. Jakie produkty możecie polecić jako uzupełnienie diety jeśli chodzi o białko i węgle? Wiem że najlepiej korzystać z pełnowartościowych produktów, ale kombinowanie z dobijaniem odpowiedniej ilości węglowodanów jest męczące.
Wysłana -
W Twoim wypadku nie potrzebujesz uzupelniac węgli odzywkami . Jeżeli chodzi o białko to możesz kupić :
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Whey_Protein-opis33284.html 
Wysłana -
Źródła białka i węglowodanów warto uzupełniać z tych produktów:

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 
Wysłana -
Masz szeroki wachlarz produktów węglowodanowych, w tym oczywiście owocki. Można również wprowadzić wyżej wymienioną odżywkę białkową jako urozmaicenie posiłków.
Wysłana -
Tak, teraz dobijam węgle w drugim posiłku owocami, później w każdym kolejnym posiłku dorzucam tylko warzywa. Co sądzicie o tym żeby w dni nietreningowe zminiejszyć ilość węgli, a dorzucić tłuszcze, tak żeby bilans 3750kcal był zachowany ? Bardzo obawiam się tego, że znów obwód pasa pójdzie w górę.
Wysłana -
Tak czy siak pójdzie, jeżeli bialns kcal będzie dodatni. Jeżeli jednak znasz swój organizm i wiesz, ze metoda równych ilości makroskładników powoduje tski efekt, to jak najbardziej można spróbować rotacji.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź