SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna na rzezbe

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 23
Płeć male
Cel rzeźba
Waga 75
Wzrost 166
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 26%
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca w systemie 4 brygadowym, wstaje zaleznie od zmianyt
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) bieganie 3-4 razy w tygodniu
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie brak
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) wzorujący
Stosowana lub planowana suplementacja Posiadam bialko 100% koncentrat i napalm zolty loader ale niekoniecznie musze z nich korzystac
Wysłana -
Witam.
Prosiłbym o sprawdzenie planu który sobie sam ułożyłem. Mam 166cm wzrostu i ważę 75kg. Moim celem jest rzeźba. Dodalem jadłospis na 1 dzien ale od 10.01.2018 i nie potrafie wejsc tam, ale wrzuce tutaj screena. Proszę o pomoc i wyrozumialosc, jestem tutaj nowy ale sie staram. Pozdrawiam


Płeć : mężczyzna
Wiek : 23
Waga : 75
Wzrost : 166
Obwód klatki : 100
Obwód pasa : 95
Obwód uda : 61
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : bf 26%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3-4x w tygodniu bieganie + mysle nad mma
Odżywianie : trzymam sie planu zywieniowego
Cel : rzezba
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : bdb
Preferowane formy aktywności fizycznej : bieganie , treningi na salce o ile sie zdecyduje
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : posiadam 100% koncentrat bialka serwatkowego i przedtreningowke napalm ale nie mam ich w diecie
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak








Zmieniony przez - ytrewq94 w dniu 2018-01-07 13:40:53

Zmieniony przez - ytrewq94 w dniu 2018-01-07 13:42:17

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wszystko do zmiany. Począwszy od ustalenia aktywności fizycznej. Podstawa kształtowania sylwetki to treningi siłowe a nie bieganie. Chyba, ze chcesz mieć sylwetkię 70 latka. Następnie wylicz prawidłowo zapotrzebowanie kcal.

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-01-07 15:04:28
Wysłana -
Dzięki za odpowiedź mógłbyś jeszcze zerknąć na drugą rozpiske?, dzieki za linka przeanalizuje go ;)
Dieta redukcyjna osoba - 75 kg

Posiłek 1 śniadanie: (7.00)
- Serek wiejski 200g
- 3 Kromki chleba cebulowego ok. 70g + troszkę masełka

b: 24g
ww: 40g
t: 14g
kcal: 320

Posiłek 2 w szkole, pracy: (10.30)
- 1x Bułka kajzerka 60g
- Szynka z kurczaka ok. 2-3 plasterków
- Jogurt mały truskawkowy 150g

b: 20g
ww: 40g
t: 3g
kcal: 325

Posiłek 3: (13.30)
- Bułka kajzerka
- Ser żółty 2 plasterki
- Owoc

b: 15g
w: 45g
t: 5g
kcal: 320

Posiłek 4: (15.30)
- Ryż brązowy 100g (torebka)
- Pierś z kurczaka gotowana 200g
- Warzywa 50g

b: 52g
w: 68g
t: 4,4g
kcal: 550

TRENING

Posiłek 5: (19.00)
- 2 Jajka gotowane 120g lub jajecznica z 3 jajek 160g
- 2 białka gotowane (dodatkwo)
- Owoc

b: 18g /22g
w: 3g /4g
t: 10g/
kcal: 200/240

Posiłek 6 przed snem: (22.00)
- Serek chudy (100g)

b: 21g
w: 2g
t: 0.2g

Suma:
Energia: 1840 kcal
Białka: 151g
Węglowodanów: 189g
Tłuszczy: 37,2g


Zmieniony przez - ytrewq94 w dniu 2018-01-07 17:56:50
Wysłana -
Tu się nic nie zmieniło. Dalej kajzerki, szynki, chleby, mnóstwo nabiału, w tym słodkie jogurty. I kalorii jak dla starszej pani Popraw i wrzucaj jako screen, nie takie nieczytelne rozpiski.
Wysłana -
nie wiem po co Ci ten napalm, siłonia jako podstawa to jest główne narzędzie do kształtowania sylwetki, potem z czasem mozna dodać aeroby.
Wysłana -
Dieta w większosci do poprawy, ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ).
Wysłana -
Rozpiski diety do oceny wrzucaj w zalecanej formie: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź