SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna-mini cut do oceny

Wysłana -
Witam.

Mam 18 lat, waga 80kg, jestem na masie, złapałem trochę tłuszczu na masie więc chcę zrobić 3-4 tygodnie mini cut.
Doszedłem do 3300kcal na dzień. Chcę zrobić mini cut na ok. 2500kcal.
Chciałbym żebyście z grubsza ocenili to co sobie rozpisałem.
Nie uwzględniłem warzyw w rozpisce. W posiłku 4 też wpadnie więcej owoców
Na rozpisce jest jeden dzień, posiłki się zmieniają, czasem wpadnie jakiś omlet, jakaś ryba, bądź więcej mięsa-wydaje mi się że mam go trochę za mało.





Zmieniony przez - Mistrz0321 w dniu 2018-01-01 19:48:10
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wypełnij ankietę działu i wklej kilka innych dni, aby zobaczyć jak wygląda urozmaicenie.

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-01-02 07:40:54
Wysłana -
Dodaje jeszcze jeden dzień diety. Zazwyczaj kombinuje na tych posiłkach właśnie, trochę mało wyszło mi tutaj białka ale w istocie jest jego więcej

Wysłana -
Dodaje jeszcze jeden dzień diety. Zazwyczaj kombinuje na tych posiłkach właśnie, trochę mało wyszło mi tutaj białka ale w istocie jest jego więcej.
Warzyw nie wliczam. Drugi posiłek mam na dwie porcje. W wolnym czasie dodam ankietę jak jest konieczna i dodam jeszcze jeden dzień z diety jeśli to coś da. Cel to szybki mini cut w celu zjechania z poziomu tłuszczu (18%)





Zmieniony przez - Mistrz0321 w dniu 2018-01-02 14:49:46
Wysłana -
Wrzuć ankietę, co do diety dodałbym więcej mięsa czy ryb jeśli masz problem z budżetem to dobrym wyjściem będą podroby.
Pozdrawiam
Wysłana -
Bez podstawowych informacji o Tobie ocenić można jedynie źródła makroskładników. Ustosunkuj się do tego co pisaliśmy powyżej.
Wysłana -
Cel: mini cut
Płeć : mężczyzna
Wiek : 18
Waga : (start z 70kg)80
Wzrost : 182
Obwód klatki pod pachami : 107
Obwód ramienia : 34
Obwód talii : 94
Obwód uda 15cm od kolana: 55
Obwód łydki 10cm od kolana: 38
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 17-18%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać/zdrowe odżywianie z wliczaniem mniej zdrowych rzeczy (trochę czekolady,batonik-nic więcej)
Cel : mini cut 3-4tygodnie-poprawa wrażliwości insulinowej/odpoczynek od dużych ilości jedzenia/zredukowanie poziomu tłuszczu
Ograniczenia żywieniowe : duże ilości błonnika/duży trud jedzenia dużych ilości jedzenia na zimno
Stan zdrowia : zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna,bcaa,cytrulina, beta alanina, białko, gainer
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : jak najbardziej
Stosowane wcześniej diety : dieta na masę dopięta na 100%.
Wysłana -
Będzie to raczej nie mini cut, a solidna redukcja. Warto zejść do 12-13% tkanki tłuszczowej, aby budować później dobrej jakości mięśnie. W 3 tygodnie nie zrobisz tego.
Wysłana -
Problem w tym że mój tłuszcz jest tylko w dolnej partii brzucha. Redukując ten tłuszcz bardzo mało ze mnie zostanie na innych partiach. (wstawiłem tutaj ostatnio do oceny moja sylwetkę i powiedziano mi bym ciągnął masę jeszcze co najmniej rok) więc wydaje mi się że taka krótka redukcja mogłaby być dobra.

Pozdrawian drugie czy na tak mocnym deficycie to normalne że nie czuję głodu? Z dnia na dzień obcialem z 3300kcal na 2400kcal i wogole nie chodzę głodny. To znak że obcialem jeszcze za mało?
Wysłana -
Wklej jeszcze raz to zdjęcie sylwetki. 18% tkanki tłuszczowej to dość dużo. Nie jest to normalne, że przy tak małej ilości kcal nie jesteś głodny.
Wysłana -
Dobrze wstawiam zdjęcie aktualne. Nie powiem że nie jestem głodny ale nie jest to aż tak mocna i silna potrzeba jedzenia.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź