SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna-mini cut do oceny

Wysłana -
Dobrze wstawiam zdjęcie aktualne. Nie powiem że nie jestem głodny ale nie jest to aż tak mocne i silne.

Wysłana -
Być może jest to około 18%. Według mnie warto zejść do 12-13% i wtedy budować dobrej jakości mięśnie.
Wysłana -
Ok dzięki za odpowiedź! Jak już zacząłem tak skończę ten mini cut na takim deficycie, zobaczymy jak będę wyglądał za 4 tygodnie, potrafię raczej szybko tracić na wadze także może akurat redukcja nie będzie potrzebna
Wysłana -
Na masie ciała lepiej abyś szybko nie tracił. Oznaczać to będzie spadki mięśni, które są trzy razy cięższe od tkanki tłuszczowej. Fajnie jakby spadało w pasie a masa ciała niekoniecznie.
Wysłana -
Aktualnie mogę powiedzieć że jestem po pierwszym tygodniu tego cięcia. Spadków wagi nie zauważyłem ( miałem 80kg hakiem, teraz 79kg również z hakiem-traktuje to jako wahania płynów w organizmie itp)
Na plus jest na pewno samopoczucie (wydaje mi się że byłem taki '' zamulony'') czuję się lżejszy, jem więcej warzyw,psychicznie nie myślę też tak uporczywie o jedzeniu.
Co najlepsze staram się mieścić w tak głębokim deficycie ale wcale nie chodzę głodny, zastanawiam się nawet czy nie dodać jakiejś sesji cardio aby wspomóc tą redukcję. Co o tym myślisz?

A no i mam jeszcze jedno pytanko, ten deficyt na który wszedłem liczy się od zapotrzebowania neutralnego takiego na utrzymanie wagi, czy ucinam od maksymalnych kalorii do jakich doszedłem wcześniej?
Wysłana -
Poczekaj jeszcze tydzień i dopiero jak coś wprowadzaj zmiany.
Wysłana -
Tydzień to rzeczywiście niewiele. Poczekaj jeszcze trochę i wtedy można będzie pomyśleć o wprowadzeniu interwałów.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź