SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna do oceny 105kg

Wysłana -
Witam, co sądzicie o takim planie? W połowie stycznia chce to wdrożyć na redukcje przy wadze 105kg 190cm wzrostu 25-30%bf Trening FBW 3xtydzien i 15min aero po, co tydzień dodając 5min. Warzyw nie dodawałem ale oczywiście będą. To jest wiadomo przykładowy dzień i będą zmiany w produktach. Kalorie wyjdą około 2800 na początek, do tego suplementacja witaminy,omega,cynk,magnez,d3, 2g wC. Jak to wyglada waszym okiem?

Wysłana -
Witam


W okresie redukcji tkanki tłuszczowej odpowiednio zbilansowana dieta jest podstawą. Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy, że bez odpowiego odżywiania nie są w stanie chudnąć, nawet kiedy zaczną trenować na siłowni. Dlatego warto już od początku zadbać o tę kwestię. By mogła zajść redukcja najczęściej potrzebujemy wprowadzić w naszej diecie ujemny bilans kaloryczny, a więc ilość poniżej naszego zapotrzebowania. Wówczas organizm czerpie energię z rezerw, m.in tkanki tłuszczowej.


Twoja dieta generalnie wygląda w porządku, choć zawsze można nanieść jakieś poprawki. Może opiszę w kilku punktach co bym zmienił:


1.Osobiście wrzuciłbym conajmniej 300g węglowodanów, by było z czego ucinać. W Twoim jadłospisie jest jednak mało kcal jak na 105kg chłopa. Podbił bym trochę ilośc jedzenia i poźniej ewentualnie odejmował jeśli zajdzie taka potrzeba.

2.Do śniadania jeśli masz taką możliwość wrzucałbym źródło jakiegoś pełnowartościowego białka z konwencjonalnej żywności. Jajka sie nadają w to miejsce idealnie.

3.Nie jedz dzień w dzień tego samego. Rotuj poszczególnymi źródłami makroskładników.


Pozdrawiam

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Po skasowaniu zdjęcia ciezko się wypowiadać .
Wstaw ponownie to coś napiszemy .
Wysłana -
Teraz widać?

Wysłana -
Jeżeli dodasz warzywa i będziesz urozmaicac diete to powinno być Ok .
Wysłana -
Jest dobrze. Pamiętaj tylko, że nie musisz eliminować tłuszczów z posiłków okołotreningowych. Orzechy ziemne mają niekorzystne proporcje kwasów tłuszczowych. Warto dać zamiast niego masło z nerkowców lub migdałów.
Wysłana -
Masło ma iść głównie do smaku wiec kupie te z migdałów w takim razie skoro jest lepsze i będę to wrzucał w postaci shake’a bo rano mi nic nie przechodzi przez gardło z jedzenia. Brać jakiś spalacz czy wrzucić go trochę później? Mam kupiony nowy black bombs

A i najważniejsze pytanie w nietrenifowe dni jeść tak samo? Czy wyrzucić posiłek potreningowy?


Zmieniony przez - onemillion w dniu 2017-12-31 16:47:36
Wysłana -
Ze spalaczem się wstrzymaj na początek bez niego, samo dożywianie i trening, w późniejszym etapie go dodasz, Codziennie mozesz być na takim samym bilansie, nie musisz koniecznie w nietreningowy tego banana i wpc pić mozesz zwiększyć ilość składników w posiłkach w dzien nietreningowy.
Wysłana -
W jakim sensie tak samo? Kcal i makroskładników trzymasz się. Jednak źródła ich należy zmieniać i urozmaicać dietę.
Wysłana -
No chodziło mi o kcal czy w nietreningowy jeść mniej, ale jak trzymać się tych samych kcal to ok tak będę robil
Wysłana -
Nie kombinuj tylko trzymaj się stałego bilansu kalorycznego .
Zapotrzebowanie w DT i DNT zostaw takie samo
Wysłana -
Daruj sobie spalacze, przy wysokim poziome tkanki tłuszczowej w ustroju tego typu praktyki nie niosą za sobą żadnych korzyści. Skup się przede wszystkim na odpowiedniej aktywności fizycznej jak i diecie. Napisz zatem jak zamierzasz urozmaicać swoje menu.
Strona 1 z 5
Dodaj odpowiedź