SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna do oceny

Wysłana -
Witam mam prosbe o ocene diety na redukcje moje zapotrzebowanie z wzorow wynosi 2507 kcal odcialem od tego +-300 kcal i wyszlo cos takiego jakby ktos mogl poradzic jakie dania na kolacje zamiast jajecznicy bylbym wdzieczny

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Podaj więcej informacji o sobie .
Wypełnij ankiete działu
Wysłana -
w sensie cos takiego ?
1.WIEK: 16
2.WAGA: 62
3.WZROST: 171
4.WYMIARY:
-Biceps: 30
-Klata: 88
-Udo: 48
-Talia: 81
5.STAZ NA SILOWNI: 3-4 miesiace
6.CEL SUPLEMENTACJI: Redukcja
7.DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: Odżywka bialkowa
8.KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: 100zl miesiecznie
9.POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) :19%
10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): endomorfik


Zmieniony przez - elton john siemano w dniu 2018-08-06 00:30:35
Wysłana -
Trochę zbyt mało kalorii. Szczególnie jak na początek redukcji. Zacznij od co najmniej 2350kcal.

Produkty wrzucaj przed ich obróbką a nie gotowe jajecznice. Poza tym w diecie masz niewiele białka. W jakim celu uzupełniasz go odżywką po to aby później jeść posiłki bez białka?


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-08-06 06:55:35
Wysłana -
No ale i tak mam 2g/kg bialka
Wysłana -
Masz dwa gramy. Kwestia tego jaki jest sens pić odżywkę, a późnij jeść same węglowodany w posiłku? Tak trudno Ci uzupełnić normalnie białko w posiłkach?
Wysłana -
No po prostu tak mi jest wygodniej bo nie za bardzo przepadam za twarogami itp
Wysłana -
Masz inne źródła białka :
http://www.sfd.pl/-t1135440.html 
Wysłana -
Ale dieta jest nawet ok czy cos do zmiany ?
Wysłana -
Teraz 16 latkowie zaczynają być jak celebryci z instagrama.

Masz dopiero 16 lat - możesz zmienić swoje podejście do diety, wybierając zdrowe i bogate odżywczo produkty. Eliminacja produktów wysoko przetworzonych jak i wysoka aktywność fizyczna poprawi zarówno Twoje samopoczucie jak i sylwetkę. Niemniej, jeśli naprawdę zamierzasz liczyć kalorię to już Twoja decyzja, w diecie pamiętaj o urozmaicaniu produktów. Bazuj na warzywach, owocach różnokolorowych, zdrowych tłuszczach jak orzechy, tłuste ryby, awokado, oliwa z oliwek, żółtka jaj, mięsie, nabiale etc.
Wysłana -
Warto abyś miał pełnowartościowe posiłki. Składające się z białka jako podstawy i do tego tłuszcze + węglowodany.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź