SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna do oceny, 84kg

Wysłana -
Dziękuję za opinię, może rzeczywiście oczekiwałem zbyt wiele. Wydawało mi się, że skoro wpisuje alkohol w makro to nie będzie to aż tak dużym problemem... Martwi mnie brak przyrostu tkanki mięśniowej i stagnacja na ławce poziomej, to zdecydowanie moja najsłabsza partia.
Wysłana -
Zobaczymy więc co będzie po ograniczeniu alkoholu. Takie ilości zdecydowanie nie sprzyjają formie.
Wysłana -
Dość fajny art na temat alkoholu i jego wpływu na naszą formę https://potreningu.pl/articles/5163/jak-alkohol-wplywa-na-forme-sportowa warto poczytać.
Niemniej jednak ciężko się pogubić w liczeniu kalorii z alkoholu, jak jest go sporo w ciągu dnia, w subtelnych ilościach, czemu nie, ale nadmiar na pewno dobrze nie wpłynie na całokształt sylwetki i trening.
Wysłana -
Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą - skoro w miesiąc przybrałem 0,4kg tkanki tłuszczowej to znaczyłoby, że dostarczyłem około 30000kcal nadwyżki. Daje to surplus około 100kcal dziennie - czy trochę nie za mało na masowanie? Czy nie powinienem zwiększyć dziennego spożycia do około 3100kcal?

Myślę nad 3 miesiącami na nadwyżce a potem 1 miesięczny minicut na dużym deficycie - ok. 2100-2300kcal dziennie i znowu 3 miesiące masy. Co doświadczeni koledzy (i koleżanka ;)) myślą nad takim pomysłem?


Zmieniony przez - Ginn w dniu 6/5/2018 11:03:35 AM
Wysłana -
Musisz sprawdzić aby się przekonać. Pytanie brzmi czy przez te 3 miesiące będziesz w stanie rozwinąć ( jeśli to robisz naturalnie ) masę mięśniową, a szanse nie są zbyt wysokie. Nie przejmowałbym się wyciskanie na płąskiej, bo to nie idzie w parze z sylwetką. Osobiście wolę wspiąć się na linę, przebiec dynamicznie sprintem 100m lub mieć dobry wyskok niż ciskać na ławce po 180kg, bo to się nazywa sprawność fizyczna. Jeśli Ci tak bardzo zależy na wynikach to skup się na głównie na sile.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-06-05 11:20:04
Wysłana -
Rzeczywiście, może lepiej będzie ukierunkować trening bardziej pod siłę, skoro tak bardzo Ci na niej zależy.
Wysłana -
Przeczytałem sporo artykułów na temat TRT i HGH, doszedłem do wniosku, że ryzyko i skutki uboczne są zbyt duże także w grę wchodzi wyłącznie naturalne budowanie sylwetki.
Wysłana -
Nie ma co się w to pakować.
Wysłana -
No...lepiej zrobić to "tradycyjnie", mimo wszystko.
Strona 17 z 17
Dodaj odpowiedź