sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna do oceny, 80kg

Wysłana -
Cel :redukcja 
Płeć : mężczyzna
Wiek : 22 
Waga : 80 
Wzrost : 179 
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18-19% 
Aktywność w ciągu dnia : brak- praca siedząca 
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia( dwa treningi po 80 minut i dwa lżejsze po 45 minut) - push/pull
Cel : redukcja rozłożona w czasie (3 miesiące ) 
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia ::ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia 
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko białko  
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Witam. Przyszedł czas na redukcję w związku z tym mam pytanie zanim ułoże dietę.
Zapotrzebowanie kaloryczne liczyć z suchej masy czy razem z bf?


Zmieniony przez - kendzior22 w dniu 2017-02-06 21:03:06
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Przy Twoich parametrach liczyłbym na całkowitą masę ciała.
Wysłana -
No to w takim razie przy aktywności ćwiczenia 3-5 razy w tygodniu wyszło, że muszę jeść 3199 kcal co jest trochę za dużo. Na tylu kaloriach robiłem mase. Myślę, że poziom zero będzie u mnie około 2950 kcal, odejme od tego 200 kcal, czyli będę redukował na 2750 kcal. Tym bardziej , że przez całe dnie nic nie robię oprócz siłowni. Dobre to będzie?
Wysłana -
Owszem.
Pamiętaj, iż obliczenia ze wzorów mogą być omylne to tylko oszacowanie.

Sugeruj się reakcją organizmu na dany pułap energetyczny i na tej podstawie rewiduj dietę.
Wysłana -
Trening siłowy będzie jedyną Twoją aktywnością? Sugeruję dodawać aktywności z dopiero później ograniczać kcal. Szczególnie, że jak sam piszesz, jest ona niewielka.

http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych 
Wysłana -
napiszę jak to sobie zaplanowałem:
Obetnę kalorie do deficytu ( około 200), gdy dorwie mnie zastój lub nie będzie efektu dodam aero ( żeby nie obcinać kcal). Gdy znowu dorwie mnie zastój, wejdę na bilans zero na tydzień-dwa żeby rozbujać metabolizm. Potem znowu odejme kcal do poziomu wyjściowego i tak dalej. Dobrze kombinuje?

dieta do oceny:



Nie będę przez cały tydzień jadł kurczaka, tylko będę zmieniał. W ciągu jednego dnia ryba z mięsem wieprzowym. W drugi dzień kurczak itd. ( będę porostu mieszał). Warzywa i owoce doliczyłem na koniec, ale będę je wplatał do posiłków, ogólnie taka będzie ich ilość. Oliwą będę dobijał tłuszcze w dzień kurczaka, ale też nie wypije tego od razu z butli, tylko będę dodawał do każdego z posiłków po trochu.
Trening pomiędzy trzecim a czwartym posiłkiem.






Zmieniony przez - kendzior22 w dniu 2017-02-07 13:02:56
Wysłana -
Tłuszcze nie tylko musisz brać z oliwy - http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
Wysłana -
Dziękuję za link, na pewno się przyda. A jak reszta diety wygląda.... ujdzie w tłoku? :p
Wysłana -
Ryż biały wymieniaj na basmatii, parabolied, jaśminowy.
Chleb jak już to na zakwasie, pełnoziarnisty.
Zostawiłabym w jednej porcji, węglowodany http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
Dodaj rybę jakąś
Olej kokosowy, masło klarowane, orzechy, awokado. ZTłuste mięsa nie tylko udka http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1 
Wysłana -
Troszkę pozmienialem według wskazówek. Oliwę z oliwek zastąpie innymi źródłami tłuszczy. I co jest lipa? Wydaje mi sie że za dużo białka, ale moze sie mylę. ..







Zmieniony przez - kendzior22 w dniu 2017-02-07 19:11:06
Wysłana -
Zdecydowanie zbyt mało tłuszczów. Minimum g/kg masy ciała. Mniejsze ilości nie będą pożądane.
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź