SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna do oceny, 75kg

Wysłana -
Witam serdecznie proszę o pomoc w ewentualnym poprawieniu diety.
Płeć : mężczyzna
Wiek : 29
Waga : 75
Wzrost : 170
Obwód talii : posiadam ok 2cm tłuszczu okolice brzucha
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x60 min w tygodniu siłownia/2 x20min cardio
Cel : rzeźba
Stan zdrowia : brak przeciwskazan
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia /aeroby
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : posiadam iso whey zero i bcaa xplode powder
treningi godz 18.00
Moje perwsze ułożenie diety proszę o wyrozumiałośc
TDDE-2687Kcal
Białko 2,2gx75kg=165g
165x4=660kcal
Tłuszcze 1,0gx75kg=75g
75x9=675kcal
Węgle 2687-660-675=1352kcal
1352/4kcl=338g

Prośba o ewntualne uzupełnienie przed i po treningu chyba że coś wyjdzie w praniu








Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-02 20:37:59

Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-02 20:40:15

Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-02 20:40:51
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Skoro wiesz, że masz zjeść dużo więcej białka, to czemu je tak ograniczasz?
Jedno jajko na posiłek,] sama kasza z warzywami, czy płatki bez konkretnego źródła białka, to nie są dobrze zbilansowane posiłki.
Wysłana -
No właśnie o to mi chodziło, siedzę nad tym już od trzech dni i pomału coś tam rozumiem. A po za tym jak ma się reszta? Chce jeszcze po 19 dodać jakiś posiłek. Czy te odżywki które podałem w ankiecie do czegoś się przydadzą? Kupiła i w smak nie trafiła.
Wysłana -
Zdecydowanie za mało białka jak i również tłuszczy. Uszczuplij ilość posiłków do 4-5 i uczyń je bardziej energetycznymi. Notabene zadbaj o to aby w każdym posiłku było te 20-25g jakościowego białka, tak żeby przekroczyć peak leucynowy. Chodzi o to aby w sposób maksymalny stymulować proces syntezy białek mięśniowych.Tak jak Koniu zdążył zauważyć, posiłki jak kasza + warzywa lub płatki z jogurtem to słaba opcja.
Wysłana -
O to poprawiona dieta, nie mam pomysłu na pozostałe białka. I teraz pytanie skoro zapotrzebowanie wynosi 2687kcal (nic nie odejmowałem ani dodawałem kcal) to jaką przyjąć dietę redukcja czy masa? Proszę o to fotki






















Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-04 19:02:58

Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-04 19:03:40
Wysłana -
Echh.. Mięso jest lepsze niż wedlina.. Więc wędliny wywalamy. 60 g mięsa? Tego nie widać Dla mnie 150 g to mała porcja. Tuńczyka jadamy czasem, bo ten w puszce nie jest najlepszej jakości, no i fakt że jest zakonserowany w blaszanym pojemniku też nie jest bez znaczenia. Wrzuć poprawiona dietę, tylko wpisuj surowe produkty, nie potrawy - czyli mięso z piersi kurczaka (surowe, ważone przed obróbką), a nie smażona piers z kurczaka bez panierki, bo to przekłamuje makro. Jeśli smażysz mięso, to do dziennika wpisujesz też tłuszcz użyty do smażenia.
Wysłana -
O to poprwaiona dieta. I ponawiam pytanię skoro zapotrzebowanie wynosi 2687kcal (nic nie odejmowałem ani dodawałem kcal) to jaką przyjąć dietę redukcja czy masa? Aha posiadam odżywki iso whey zero i bcaa xplode powder
siostra mi podarowała bo nie trafiła w smak.






Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-05 17:34:21

Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-05 17:41:17

Zmieniony przez - ozi58 w dniu 2017-04-05 21:36:09
Wysłana -
Usunięty przez domer za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Doradzi ktoś?
Wysłana -
Usunięty przez domer za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Dżem i wafle ryżowe do wywalenia. Są to produkty mocno przetworzone. Zamiast nich np owoce lub ryż, kasza, ziemniaki. Masz wiele mięs do wyboru. Nie tylko pierś. Pozmieniaj je w inne dni.

Celem zdecydowanie powinna być redukcja tkanki tłuszczowej.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź