SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna Za mało białka?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3423

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 949
Wiek: 22lata
Waga: 90kg
Wzrost: 178cm

Moja dieta ma 2100 kcal w tym 140g. białka.
ćwiczę 3 razy w tygodniu FBW + planuje dodać interwały

Dieta została ułożona przez dietetyka, jednak mam pewne obawy czy nie ma w niej za mało białka. Powiedział, że na razie nie przepisze mi więcej, tylko zobaczymy jak mój organizm będzie reagował na nowe potrawy. Ćwiczę od 1,5 miesiąca. Ciężko ocenić czy mięśnie rosną bo mam dużo tłuszczu, jednak widze duże postępy w sile. Czy dieta ta jest dobra na spalanie tkanki tłuszczowej i budowanie mięśni (po moich wynikach widzę, że to jest możliwe, zwłaszcza, że jestem początkujący) czy na następnej wizycie poprosić o zwiększenie kcal np do 2500 i białka do 180g?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 702 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10354
Progres moze wynikac zwyczajnie z zanizonych wartosci na starcie, si? Chociazby.

Masz mglisty cel, jestes mlodziutki - sporo rzeczy moze "isc" po twojej mysli zupelnie nieswiadomie. Wiesz lepiej (to duzy plus znac odpowiedzi na pytania, ktore zadajesz sam) a to, ze nie odrozniasz podstawowych zasad od tego co twoje mlode cialo moze...tymczasowo...robic to inna kwestia.


I zeby ukrocic te dywagacje...za dwa, trzy miesiace wstawisz w tym temacie foty przed i po i wszyscy napisza: A jednak.