SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcja

Wysłana -
Witam!
Może ktoś oceni główny kręgosłup diety, jakieś wskazówki doda? Warzyw tutaj nie umieściłem i zmieniam jedynie produkty w ostatnim posiłku. Pozdrawiam wszystkich.





Zmieniony przez - NowyPudzian w dniu 2018-06-13 17:36:49

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Strasznie kiepsko to wyglada .
Wypełnij ankiete działu
Wysłana -
Zmieniasz jedynie produkty w ostatnim posiłku? To tak jakbyś napisał, że codziennie nosisz te same ubrania, a zmieniasz tylko majtki. Przede wszystkim wypełnij ankietę działu:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Jakie warzywa i jakie ilosci, sporo ilosci potrafią wnieść trochę ładunku energetycznego do organizmu


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-06-13 21:44:18
Wysłana -
Ankieta wedle życzenia, domer świetne porównanie :D

Cel : redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 83
Wzrost : 180
Obwód klatki : 100
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 90
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT jeszcze nic
Odżywianie : wjeżdża znowu dieta
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : coś ala refluks?
Stan zdrowia : może jeszcze pożyję
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, interwały
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : na razie brak, kiedyś spalacze, kreatyny itd.
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana, potem maczek, teraz znowu zbilansowana...



Zmieniony przez - NowyPudzian w dniu 2018-06-15 12:45:30

Zmieniony przez - NowyPudzian w dniu 2018-06-15 12:49:37
Wysłana -
Tłuszcze zwiększ do minimum 1g/kg masy ciała. Prawie w ogóle ich nie masz w diecie. Staraj się rozkładać posiłki tak, aby były pełnowartościowe. Ogólnie kalorii masz bardzo mało. Dlaczego zjadasz w jednym posiłku 200g ryżu a w innym nie dajesz w ogóle węglowodanów? Do każdego posiłku min. 200-300g warzyw.
Wysłana -
Ciężko nabić tłuszcze, a nie chce smażyć czegokolwiek... Kalorii mało, ale redukcja, zero gdzieś wyliczyłem na 2700kcal. Z tymi posiłkami też lipa trochę, bo jak zjem 100g ryżu to mało, a wygodniej od razu ugotować te 200g. Kurcze dalej nie wiem, co tu zmienić :)
Wysłana -
Jak ciezko nabić tłuszcze ?
Tłuszcze to nie tylko smażenie
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
a dlaczego nie chcesz smażyć? naczytałeś się stereotypów, że smalec jest beeee? poczytaj o fundamentach w podwieszonych postach i popatrz na inne tematy, wiele jest wyjaśniane w każdym z nich.
Wysłana -
Koleś mam lekkie problemy trawienne, takie opinie zostaw dla siebie, bo nie jestem żółtodziobem :)
Wysłana -
Dobrze wykonane smażenie nie wpływa negatywnie na trawienie. Jest to błędne przekonanie wynikające z tego, że jak smażymy, to oznacza to zazwyczaj dodatek oleju słonecznikowego i mięso pływające w nim w panierce.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź