SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta pod MMA

Wysłana -
Wysiłek rzeczywiście jest interwałowy. Jednak w rzeczywistości nie ma w nim aż tyle pracy (ciągłej). Dlatego też nie ma co liczyć 1,5 godzinnego treningu technik jako wysiłek interwałowy, a ewentualnie przyjąć część tego czasu. Nie zmienia to faktu, że dopiero w praktyce wyjdzie czy kcal jest wystarczająca ilość.
Wysłana -
Otóż to, bardzo ciężko jest dokładnie oszacować taki wysiłek. Najlepszym sposobem będzie właśnie zacząć od tego pułapu i faktycznie zobaczyć czy się coś rusza? A potem najwyżej dodawać kcal tygodniowo jeśli masa nie idzie do przodu?
Wysłana -
Arczikk123
Otóż to, bardzo ciężko jest dokładnie oszacować taki wysiłek. Najlepszym sposobem będzie właśnie zacząć od tego pułapu i faktycznie zobaczyć czy się coś rusza? A potem najwyżej dodawać kcal tygodniowo jeśli masa nie idzie do przodu?


Tu polegasz tylko na obserwacji, w tym cały szkopuł. Nie wyliczysz tego.
I jeszcze musisz zaobserwować czy trening który będziesz realizował na siłowni nie spowolni Cię nadto, bo wiesz jest "siłownia" i jest siłownia - ta poprawna, pod walkę.
Wysłana -
Wiem trudne zadanie szczególnie dla początkującego z tematem diety jak ja. A jeśli chciałbym tylko poprawić wydolność organizmu bez budowania masy to trzymać się tylko tych 3400 kcal ?
Pytam bo mam dylemat ale głównym dla mnie celem są egzaminy w lipcu do szkoły oficerskiej i chyba będzie lepiej się na tym skupić i wydolność poprawić.



Zmieniony przez - Arczikk123 w dniu 2018-03-09 13:07:04

Zmieniony przez - Arczikk123 w dniu 2018-03-09 13:07:27
Wysłana -
Być może tak. W praktyce zobaczysz jak określona ilość kcal wpłynie na obwody ciała. W tym celu istotne będą odpowiednie treningi.
Wysłana -
Kalorie tak ustawić żeby waga stała w miejscu tak? Czytam właśnie o treningach i coś postaram się wrzucić do odpowiedniego działu by ktoś to sprawdził.
Wysłana -
Jeżeli celem jest kształtowanie sylwetki to obwody a niekoniecznie masa ciała. Jednak na nią również można patrzeć.
Wysłana -
Zmieniłem priorytety i będę musiał skupić się na 3 następujących rzeczach: bieg na 1km, podciąganie oraz 10x10 na egzaminy do wojska. Także masa mi teraz odpada, będę musiał utrzymać wagę bądź nawet trochę spadnie i budować lepszą wydolność. Także w temacie diety tylko zmienia się kaloryka a treningi siłowe sobie odpuszczę i skupie się tylko na tych ćwiczeniach + do tego MMA. Jakby to miało wyglądać?
Wysłana -
Możesz trzymać bilans kcal blisko zera. Do tego treningi siłowo-wytrzymałościowe. Hiit w postaci sprintów plus crossfit.
Wysłana -
Dziękuje za poświęcony czas i rady, pozdrawiam :)
Strona 6 z 6
Dodaj odpowiedź