SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta na redukcje

Wysłana -
Witam. Mam 185 cm wzrostu 77 kg wagi.
Nie mam tłuszczu nigdzie poza nogami oraz dolna partia brzucha wiec chciałbym do sierpnia trochę zredukować. Moim zdaniem to najlepsze wyjście. Potem zacznę masę.
Nigdy nie ćwiczyłem na siłowni wiec mięśni nie ma prawie w ogóle. Potem wstawię zdjęcie

Dieta do oceny
W dni treningowe czyli poniedzialek, środa, piątek dodać więcej kcal o 150? Czy tak zostawić
Wyszło mi z wzoru około 2000 kcal przy treningu siłowym

Następne pytanie brzmi
Czy przy rekukcji wejdzie mi coś mięśni jeśli nigdy nie ćwiczyłem? Bo ręce i tak mam chude wiec wyglądałbym jak wieszak

Dodać do tego bieganie albo rower?




Jakoś nie mogę dodać diety z kalkulatora sfd wiec napisze ręcznie

Sniadanie godz 5-6
4 jajka ok 200 gram
Ser feta 30g
Mix sałat 30g
30g białka 26 tłuszczu 4 węgle

2 sniadanie godz 8-9
Ser twarogowy chudy 125g
Chleb pełnoziarnisty 70-80g
30g B 1 g T 40 WW

Obiad 12.30
Ryz 50g
Piers z kurczaka 140g
Sałata 30g
Oliwa z oliwek 10g
B 34 T 15 WW 42

Banan przed siłownia

Obiad 2 godz 16
Ryz 50g
Piers z kurczaka 140g
Sałata 30g
Oliwa z oliwek 10g
B 34 T 15 WW 42

Kolacja 20
Twaróg chudy 125g
Chleb pełnoziarnisty 70g

B 156 T 60. WW 170

Proszę o korektę

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Brać jakiś spalacz albo inne suplementy czy nie warto ?
Wysłana -
Ja bym kazdy dzien równo jechał z kaloriami
daj zrzut diety wg tego http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Jak nie treowałeś nigdy to mięśni cos wleci nawet na redukcji, tylko nie wiem czy jest sens redukować, jakos ulanie nie wyglądasz, okolice zera moze z lekkim plusem.
Wysłana -
2000 kcal? Żle policzone Ja tu nie widzę sensu redukcji, ewentualnie na początku bilans na zero i dobry treninng.
Wysłana -
Czyli 2500 kcal? Dać więcej tłuszczu do 1g/kg i podbić kcal węglami?
Dodać jakieś aeroby czy tylko siłownia ?
Wysłana -
Policzyć http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html  wkleic obliczenia tu. makro 2 g białka na kg masy ciała, 1 g tłuszczy, reszta ww.
Wysłana -
Chudo jest. Jak przedmówcy:)
Wysłana -
masuj masuj bo niebawem skora i kosci zostana
Wysłana -
Z kości na ości - tutaj potrzeba radykalnych zmian, zarówno w żywieniu jak i treningu.
Wysłana -
Najpierw policz zapotrzebowanie i dodaj około 300kcal, nie ma mowy o redukcji w Twoim przypadku, zacznij budować dobrej jakości masę mięśniową.
Wysłana -
Witam. Robię jednak masę. Zaczynam od 2700 kcal i po 2 tyg zobaczę bo będzie mało

Mam pytanie bo mam siłownie w domu, mieszkam sam a dźwiganie ciężarów które ledwo co podnoszę jest trochę niebezpieczne.
Oglądałem filmik jakiegoś trenera i mówił ze masę równie dobrze zbuduje odnosząc mniejsze ciężary, byle kończyć serie do załamania mięśnia oraz z dobra technika.
Jakie macie zdanie na ten temat ?
Czy np na klatę teraz robiłem 45/50/55 tylko 6 razy i 60 ledwo co 2 razy podniosłem po dużej przerwie
Czy mogę np robić wszystkie serie po 45 ale np więcej powtórzeń ?
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź