SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta na redukcje

Wysłana -
wg badan nie ma wiekszej roznicy co do hipertrofii czy zaatakujesz miesien mneijszym ciezarem a wiecej powt czy na odwrot. tak wiec odp na Twoje pyt - tak, mozesz.

a pomysl trenera z konczeniem kazdej serii do zalamania miesniowego wyrzuc do kosza bo sobie tylko spowolnisz progres na Twoim poziomie
Wysłana -
Jeszcze jedno pytanko
Bo przy 2700 kcal w górę jedzenie to już raczej bardziej świnskie żarcie. Po 3 dniu czuje się wypchany, wysadziło mi brzuch jak kobiecie w ciąży.
Dodam ze wcześniej jadłem bardzo mało ale często a teraz
Rano jem 4 jaja trochę sera feta i warzywa
Potem chleb 70g i 125g twarogu chudego
Obiad 100g ryżu i 150g piersi kurczaka warzywa i olej
2 obiad to samo co wyżej
Kolacja 70g chleba i 125g twarogu
Razem 165 białka 70 tłuszczy i ok 250 WW

Wstaje o 3 rano a idę spać o 23 wiec może niewyspanie być powodem ?
Wysłana -
Wstaw diete do oceny wg wskazowek
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
2700kcal to niewielka ilość. Dla większości osób próg, od którego redukują, a nie budują mięśnie.
Wysłana -
2700kcal to niewielka ilość. Dla większości osób próg, od którego redukują, a nie budują mięśnie. 4 godziny snu to gruba przesada. W ten sposób organizm nie może normalnie funkcjonować.
Wysłana -
Niestety zapominamy jak regeneracja jest ważna w kształtowaniu sylwetki - ilość snu powinna wynosić około 7-8h...to istotny element.
Wysłana -
Warto poczytać więcej na temat snu:

https://potreningu.pl/articles/4141/sen-jako-nieodzowna-czesc-treningu 
Wysłana -
Odpowiedni sen stwarza warunki sprzyjające odbudowie i regeneracji białek mięśniowych
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź