SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na mase. Do oceny

Wysłana -
Współczynnik BMR 1775.55
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3062.82
Węglowodany 55% 1684.55kcal = 421.14gram
Białko 15%% 459.42kcal = 114.86gram
Tluszcz 30% 918.85kcal = 102.09gram

Moje zapotrzebowanie to około 3100, więc w diecie mam około 3600kcal



Między 4 a 5 posiłkiem jestem na siłowni.
Proszę o jakieś sugestie
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ogolnie jest ok z czasem bym wywalil te kukurydziane z rana i mleko bo nie jest za wartosciowe duzo laktozy malo bialka ale tez nie podales ile wazysz wiek wzrost itd nie rozumiem po co tez dawac carbo przed treningiem lepiej kupic jakis izotonik i popijac na treningu i po treningu bialko + carbo , z tym ze powinienes zjesc posilek juz normalny a nie gainera ale pewnie praca czy cos jesli nie to duuuzo lepiej by bylo dac normalnego kuraka z ryzem i warzywami bo gainer i mleko to gowniana porcja bialka jeszcze slabo wchlanialnego wiec przemysl to reszta spoko
Wysłana -
Znaczy na profilu są dane. Ale ważę 72kg, mam 18 lat i 178cm wzrostu. Ta dieta jest taka ogólna, bo wiadomo, że czasem jem na śniadanie jajecznicę, albo w innych posiłkach inne mięso. Ten gainer chyba musi zostać, bo czasowo się nie wyrabiam. A to jaki izotonik polecasz?
Wysłana -
Trochę monotonna ta dieta. Zamiast ryżu brązowego możesz dać ziemniaki, makaron pełnoziarnisty, kasze gryczana. Oczywiscie w 1 posiłku zostaw ten ryż. To samo się tyczy piersi można ją zastąpić piersia z indyka, wołowina, schabem lub ryba jeżeli lubisz.
Śniadanie powinno zawierać 30% dziennnego zapotrzebowania policz ile masz u siebie. Napisz też o której zaczynasz i kończysz trening.
Wysłana -
Wiem, staram się zamieniać.. To jest tylko przykładowe jedzenie.. Trening mam tak od 13 do 14:30.. Do tego chce jeszcze kreatyne dorzucic i zma przed snem
Wysłana -
To jeżeli trening masz o godz 13:00 to zjedź posiłek przed treningowy 45-90 min wczesniej a na 5-10 min łyknij sobie aminokwasy.
Zaraz po treningu najlepiej w szatni wypij białko, a gdy wrócisz do domu posiłek potreningowy
Wysłana -
ja bym polecil hot od activlaba smaki lemon ale najlepiej gruszka. wiecej powera jest ze wzgledu na stale dostarczane wegle i elektrolity :)
Wysłana -
A jak powinien wyglądać posiłek po treningowy? Bo przed treningowy to chyba więcej wegli? I jeszcze ja słyszałem że carbo powinno się po treningu brać, żeby cukru w miesniach uzupełnić
Wysłana -
nie musisz wcale jeść carbo po treningu
Posiłek potreningowy: źródło białka+źródło węglowodanów+ew.źródło tłuszczu+ew.warzywa/owoce
Poza tym zmniejsz ilość białka do ~140-150g(reszta ww i tł)
Zamień też szynkę na mięso,bo obecne szynki są wątpliwej jakości

Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2013-01-15 20:41:29
Wysłana -
(Tłuszcz 1g na kg masy ciała reszta ww) tak powinno być, po treningu nie dawaj tłuszczy.
Wysłana -
nie szerz mitów,bo nie ma odgórnie ustalonej właściwej ilości tłuszczów.Wszystko zależy od organizmu i każdy dobiera to indywidualnie
Po treningu dodatek tłuszczów nie zaszkodzi
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź