SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na mase. Do Oceny.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek
Płeć
Cel
Waga
Wzrost
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam Ułożyłem diete ale nie jestem pewien czy jest ona dobra.
Moje zapotrzebowanie:
Dzienne: 1813kcal
Aby przytyc: 3213kcal
Bialko- 156g
Tłuszcze- 89g
WW- 447g

Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 78
Wzrost : 178
Aktywność w ciągu dnia : Treningi piłki nożnej 3x w tyg.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia , 3x w tyg. treningi
Odżywianie : Staram sie ograniczac slodycze i fast food.
Cel : Masa
Ograniczenia żywieniowe : Brak
Stan zdrowia : Dobre
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Kreatyna,Bcaa,Witaminy,Gainer
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak
Stosowane wcześniej diety : Brak


Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
wola ta dieta lekko o pomstwe do nieba
Wysłana -
:D Jest to pierwsza dieta ktora sam ukladalem wiec jestem otwarty na takie komentarze :D Co jest nie tak?


Zmieniony przez - Wikus12312 w dniu 2018-05-02 17:46:33
Wysłana -
wszystko? a tak powaznie to musosz to urozmaicic. nie ma jedzenie tego samego non stop. a ze sniadania te platki wywal.
Wysłana -
To nie jest tak ze jem caly czas to samo bede staral sie zmieniac ryz na kasze roznego rodzaju lub makarony mieso na te z kurczaka. A co do platkow to co moge na sniadanie oprocz platkow owsianych poniewaz wogule mi nie ida i te zmielone i te z mlekiem lub woda.



Zmieniony przez - Wikus12312 w dniu 2018-05-02 17:56:13

Zmieniony przez - Wikus12312 w dniu 2018-05-02 17:56:39
Wysłana -
wprowadz do diety tluste miesa, jak lopatka, karkowka itp., poniewaz stosunek kw. tl. masz mizerny. praktycznie sama oliwa i jakies o3 z makreli. poza tym nie korzystaj z produktow wedzonych, od czasu do czasu ok, ale nie jako staly element diety.
co do sniadania - to juz sam musisz sobie odpowiedziec co Ci smakuje. mozesz przygotowac sobie jakiegos omleta, albo klasycznie jajecznice, albo odwiedzic dzial Kuchnia SFD i znajdziesz tam multum pomyslow - uzywaj wyszukiwarki.
mieso mielone miel sam, albo niech miela przy Tobie w sklepie, nie kupuj gotowych paczkowanych.
Wysłana -
Ok postaram się pozmieniać coś i Jeszcze wrzucę do sprawdzenia
Wysłana -
w postach podwieszonych tego dzialu masz wiele artykulow, z ktorych mozesz czerpac podstawowa wiedze do ulozenia odpowiedniego jadlospisu. skorzystaj z tego
Wysłana -
Wrzuć prosze zdjecie sylwetki
Wysłana -
w którym miejscu występuje trening ?
Wysłana -
Między posiłkiem czwartym a piątym
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź