SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na mase

Wysłana -
Wklej obliczenia bo 1200 jest nie możliwe.
Wysłana -
Wklej wyliczenia ze wzoru.
Wysłana -
Dobra to już i tak nie ma sensu, ale dziękuję :) Już wiem ile mam jeść. Zamiast przejmować sie jakimś wzorem dodałam do tego ile jem na co dzień 200kcal.
Wysłana -
W takim razie proponuje przeczytać :
https://potreningu.pl/articles/3724/czy-chcac-sie-zdrowo-odzywiac-musze-liczyc-kalorie 
Wysłana -
Obyś wyciągnął pozytywne wnioski.
Wysłana -
Generalnie nie musisz się stricte trzymać założonych kalorii, gdyż dopiero kwestia czasu zweryfikuje jak dana podaż energii wpływa na kompozycje sylwetki, niemniej 1200 kcal to zbyt daleko posunięta restrykcja - następstwem tego może być negatywna zmiana w aktywności i wydzielaniu hormonów
Wysłana -
Ja tego wzoru nie skończyłam nawet liczyć. To nie był ostateczny wynik. Tylko ten BMR czy jak to się zwie.

Na razie widze efekty przy jedzeniu 2300kcal :) Dziękuje. Dam znać jak będą jakieś problemy.




Zmieniony przez - _11Fit11_ w dniu 2018-06-06 23:51:53

Zmieniony przez - _11Fit11_ w dniu 2018-06-06 23:53:06

Zmieniony przez - _11Fit11_ w dniu 2018-06-06 23:54:45
Wysłana -
Kontroluj więc obwody ciała, mierząc je co 1-2 tygodnie rano na czczo i w zależności od ich zmian koryguj kalorie w diecie.
Wysłana -
Po tygodniu efekty?
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź