SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na masę mięśniową - do oceny

Wysłana -
Niestety wczoraj nie zdążyłem, z rana wstanę to wstawię.
Wysłana -
Dlaczego miałbyś pierwszy posiłek przyrządzać bez białka? W każdym posiłku powinno być białko. Wywal lub zmniejsz ilość tego nabiału - i zastąp go czymś innym, jajkami np. Ale wrzuć rozpiskę poprawnie, w formie zrzutu zawsze - bo taką pisaną źle się czyta
Wysłana -
1) Płatki owsiane (80g) na mleku 1,6% (200ml) z bananem (80g), rodzynkami (30g), orzechami włoskimi (15g), orzechami brazylijskimi (15g) i miodem(30g).
2)
3) Kasza gryczana (60g) ze szpinakiem (250g), serem mozarella (25g), piersią z indyka (100g) i oliwą z oliwek (15ml).
4) Bataty (400g) z brokułami (270g), schabem wieprzowym (100g) i oliwą z oliwek (15ml).
5) Twaróg połtłusty (250g) z pomidorkami koktajlowymi (90g) i szczypiorkiem (50g).



Tak prezentuje się to na chwilę obecną. Brakuje drugiego śniadania no i białko wciąż zbyt wysoko pomimo braku jednego z posiłków.


Zmieniony przez - kaczkers w dniu 2018-06-05 13:16:32
Wysłana -
Wygląda dobrze. Zależy też jak wyglądają inne dni i urozmaicenie diety.
Wysłana -
Póki co plan będę zapętlał codziennie, w weekend zaplanuje jakieś zamienniki chociażby na posiłki główne. Śniadanie pozostanie w tej wersji bez zmian. Przydałby się jeszcze posiłek w postaci drugiego śniadania, ale nie wiem co mogę tam wprowadzić by nie podbić białka. Wafle? To produkt przetworzony jakby nie patrzeć. Chyba, że cztery posiłki są wystarczające, podbić jedynie kaloryczność.
Wysłana -
Wybór źródeł składników odżywczych jest spory i zdecydowanie warto urozmaicać dietę. Nie ograniczać się do kilku produktów:

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 
Wysłana -
Co myślisz natomiast w temacie 4 czy 5 posiłków?
Wysłana -
Posiłków ustal tyle, ile Ci pasuje. Nie ma to wpływu na efekty:

https://potreningu.pl/articles/3218/jaka-jest-optymalna-ilosc-posilkow-w-ciagu-dnia 
Wysłana -
kaczkers
Co myślisz natomiast w temacie 4 czy 5 posiłków?


Bez roznicy , rób jak Ci wygodnie . Jak zmieścisz wszystkie kalorie to możesz i zjesc tylko 3 posiłki
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź