SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na masę do oceny, poprawek 85 kg

Wysłana -
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Oto moja dieta cel masa. Obecna waga 85kg 185 wzrostu wiek 26lat śniadanie 9:00 płatki owsiane 100g 30g rodzynek jogurt mały owocowy 1 banan 30g twarogu chudego. 12:00 przed treningiem 150g piersi grilowanej z kurczaka , 100g ryż paraboiled+ surówka. Po treningu odżywka białkowa. 15:00 200g wołowiny , 100g ryż paraboiled , warzywa
18:00 1 duża bułka grahamka 50g szynki z indyka 2 gotowane jajka + 2 banany
21;00 twaróg 100g serek wiejski + odżywka białkowa
Mile widziane wasze sugestie :)
Wysłana -
To, że dieta jest podstawą kształtowania sylwetki, wie raczej każdy. Nawet osoby, które nie mają zbyt wiele wspólnego z siłownią i odżywianiem. Dlatego też w sytuacji, gdy chcemy zmienić swój wygląd mięśni, jak i zdrowie, pierwsze co powinniśmy zrobić, to zmiana nawyków żywieniowych. W Twoim przypadku niestety nie da się ocenić tego, co wkleiłeś. Aby ocenić dietę, wrzucenie jej musi być wykonane według pewnych podstawowych zasad. Przede wszystkim należy wypełnić ankietę działu. Bez podstawowych informacji na Twój temat nie możemy nic stwierdzić. Tutaj możesz znaleźć wzór ankiety: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html. W tym samym linku znajdziesz również regulamin działu. Rozpiskę diety należy wrzucić według jego zaleceń, czyli w formie zrzutu ekranu z dziennika żywieniowego potreningu.pl

Jedne co można u Ciebie ocenić to źródła składników odżywczych. W Twojej diecie praktycznie nie ma tłuszczów. Takie odżywianie może doprowadzić do zaburzeń gospodarki hormonalnej. Zalecana ilość tłuszczu w diecie to 1-1,5 g/kg masy ciała. Wśród ich źródeł warto wymienić:

- jaja,
- tłuste mięsa,
- masło,
- ryby,
- nabiał,
- olej kokosowy, lniany, oliwa z oliwek,
- orzechy, pestki, nasiona.

Sugeruję Ci zapoznać się z podstawami odżywiania i ułożyć dietę od początku, zaczynając od wyżej zalecanych wskazówek: https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana.



Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wacker26
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Oto moja dieta cel masa. Obecna waga 85kg 185 wzrostu wiek 26lat śniadanie 9:00 płatki owsiane 100g 30g rodzynek jogurt mały owocowy 1 banan 30g twarogu chudego. 12:00 przed treningiem 150g piersi grilowanej z kurczaka , 100g ryż paraboiled+ surówka. Po treningu odżywka białkowa. 15:00 200g wołowiny , 100g ryż paraboiled , warzywa
18:00 1 duża bułka grahamka 50g szynki z indyka 2 gotowane jajka + 2 banany
21;00 twaróg 100g serek wiejski + odżywka białkowa
Mile widziane wasze sugestie :)



Slabo albo mega slabo.

Najpierw dla zasady:

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

produkty, ktorych uzywasz sa niskiej jakosci: duza bulka grahamka, chudy ser, owocowy jogurt, szynka z indyka...zle

Faszerujesz sie bialkiem po treningu w jakim celu? Koledzy z silownii podpowiedzieli? Dluzej w szkole mogli posiedziec.

Nic "konkretnego" nie jesz. Z drugiej strony to masa, nie? Mozesz jesc smieci.

Ile kcal zjadasz...za malo, na oko.

Tluszcze sa obecne w diecie, gdzie? Na parze ta wolowine robisz.


Warzywa to co jest? Ile, jak?

Zapodaj jakies foto do tego masowania




Zmieniony przez - abdulkanarek w dniu 2018-03-07 11:45:25

Zmieniony przez - abdulkanarek w dniu 2018-03-07 11:46:29
Wysłana -
Dieta według wskazówek wyżej + zdjęcie i pełna ankieta z działu połowiczne informacje - to za mało.
Wysłana -
Białko po treningu dla regeneracji zanim dojdę do domu po siłowni mija 30 min . Wołowina smażona na patelni . Warzywa tj. Groszek konserwowy 200g do posiłków z mięsem.
Wysłana -
Białko w prochu po treningu nie jest Ci do niczego potrzebne, jeśli jesz zaraz pełnowartościowy posiłek, nie jesteś zawodowym sportowcem, żeby zapobiegać katabolizmowi etc...
Groszek i inne warzywa konserwowe - jako dodatek, ale bazuj na świeżych warzywach, ew. mrożonych.
Wysłana -
Okej odpuszczę to białko po treningu i będę pił przed snem , lecz dobrze jest też pić 2 raz pomijając te wieczorne do posiłku które jest ubogi w białko dla uzupełnienia prawda ? Tłuszcze ponabijam trochę z orzechów i dodam tej oliwy z oliwek
Wysłana -
Ale białka w prochu nie ma w ogóle obowiązku pić...zacznijmy od tego i nie jest dobrze, proch to proch. Nie ma magicznych właściwości. Ma być dodatkiem do diety.
Wieczorem nie ma obowiązku picia białka, ale jest obowiązek zjeść pełnowartościowy posiłek, jak w każdym innym daniu.
Tłuszcze uzupełniaj z różnych źródeł, nie tylko z tych co podałeś http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
Wysłana -
Więc po zmianach może być tak
Śniadanie 9:00
100g płatki owsiane 30g rodzynek 100g twaróg półtłustego jogurt naturalny 100g 1 banan
12:00
Chleb razowy 100g szynka z kurczaka 50g
Sałata zielona 50g serek almette 30g(posmarować kanapki)
15:00 przed treningiem
150g piersi grilowanej 100g ryż paraboiled 50g gotowanej marchewki 50g gotowany brokuł
18:00
150g piersi grilowanej 100g ryż paraboiled 50g marchewki gotowanej 50g brokułu gotowanego
21:00
100g twarogu półtłustego 100g serek wiejski + odżywka białkowa(dopije bo mi trochę jeszcze zostało)
Co o tym sądzicie?
Wysłana -
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html dieta w ten sposób, nikt tego nie bedzie podliczał.
Wysłana -
Wiec to będzie tak

Wysłana -
Płatki owsiane mi się skopiowały przypadkowo w 1 posiłku .
Strona 1 z 10
Dodaj odpowiedź