SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na masę do oceny, 66kg

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 29
Płeć Mężczyzna
Cel Masa
Waga 65,7
Wzrost 167
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 15
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca siedząca, wstaję o 7.30 kładę się spać o 23. Trenuję zazwyczaj około 17.
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Trening 2x w tygodniu trening siłowy, 1x CrossFit. Stać 2 lata z przerwami.
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Opisałem w temacie.
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Stan bardzo dobry. Wyniki z krwi ok.
Stosowana lub planowana suplementacja Odżywka białkowa, BCAA, ZMA.
Wysłana -
Witam serdecznie. Panowie i Panie mam taki problem. Od 2 miesięcy jestem na diecie. Rozpisał mi ją trener na siłowni z którym niestety teraz właściwie nie mam kontaktu. Dieta jest na masę, ale właśnie z tą masą jest problem. Zaczynałem ważąc 65kg i po 2 miesiącach ważę 65,7kg. Przyznam, że muskulatura jest ok, wyglądam lepiej, tłuszcz na brzuchu się zmniejszył, ale waga właściwie stoi... Z tego co widzę to rozpisanie wygląda w miarę ok i dlatego napiszę do Was o prośbę co tutaj zmienić, żeby waga ruszyła? Na ten moment wrzucę plan żywieniowy z 3 dni, najwyżej później dorzucę resztę, chyba że nie będzie takiej konieczności, Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc. Jak mam podać jeszcze jakieś dane to proszę napisać :)

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclTVVfdTJ2cjJGNTQ

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclczRvdU96cFg3WlE

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclYVh0T0Z6Mlpxcms







Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Masz stosunkowo niewiele kcal, więc nie ma co się dziwić, że masa nie idzie.
http://www.sfd.pl/ -t276436.html - policz zapotrzebowanie tym wzorem i rozpisz plan zgodnie z nim.
Ten crossfit wymień na trening siłowy.
Wysłana -
Rzeczywiście ilość bardziej na redukcję niż budowę masy mięśniowej. Skąd pomysł, żeby jeść akurat tyle?
Wysłana -
Dlaczego przejmujesz się wagą?
Skoro napisałeś, że kompozycja sylwetki się zmienia na lepsze to czego tu chcieć więcej?
Wysłana -
Koniu151
Masz stosunkowo niewiele kcal, więc nie ma co się dziwić, że masa nie idzie.
http://www.sfd.pl/ -t276436.html - policz zapotrzebowanie tym wzorem i rozpisz plan zgodnie z nim.
Ten crossfit wymień na trening siłowy.


Zrobiłem. Jako, że jestem mezomorfikiem wynik chyba nie jest największy - 2400 kcal.

Ile teraz do tego doliczyć, aby było na masę i też pytanie odnośnie mojej diety.
Widać, że rozkład BTW w każdym z dni jest podobny. Jak będę zwiększał posiłki to czego głównie dołożyć? białka, tłuszczy, czy węglowodanów?



dudee
Ogólnie mięśnie mi urosły, tutaj nie narzekam, natomiast ogólnie czuję się jakiś tak szczupły. Wolałbym jednak trochę masy nabrać.
Wysłana -
Być może przy tej kaloryczności to bardziej rekompozycja wychodziła niż masa.
Skoro wyszło 2400, to około 2700 najmniej powinieneś jeść. Tego białka około 150-160g by coś tego mięsa i ryby na talerzu mogło się znaleźć, możesz wrzucić 90-95g tłuszczy i reszta węglowodany.
Tutaj ściąga z czego korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
Wysłana -
O, wrzuciłem Ci te artykuły do podwieszonych, na samą górę by było łatwo znaleźć.
Wysłana -
Moi drodzy pobawiłem się i ułożyłem coś takiego.
Opierałem się na posiłkach z poprzedniej diety, bo nie ukrywam, że ich rozmaitość jest dla mnie odpowiednia.
Bardzo proszę o sprawdzenie. Nie chciał stać w miejscu, a nie do końca wiem, czy jest wszystko ok. Białka są od 130 do 160, ale to jak coś mogę dorzucić jak brakuje odżywkę białkową? Czy węglowodanów nie powinno być więcej, a tłuszczy mniej?
Z góry wielkie dzięki za pomoc :)















Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2017-03-19 22:19:32
Wysłana -
Wyżej podałam Ci makro z którego możesz wyjść, ustaliłabym stałą kaloryczność na początek. Bez manewrowania w makro.
Wysłana -
Nie do końca rozumiem. Ustaliłem kaloryczność na 2700 (w tej granicy się mieszczę).
Białko też jest na podobnym poziomie jak pisałaś u góry. Tłuszcze może nie do końca, ale tam jest np. olej kokosowy, który nabija, a służy tylko do smażenia. Kwestia czy ten tłuszcz tak może zostać, czy nie. I co z węglowodanami? Czy są ok?


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2017-03-19 22:24:09
Wysłana -
Chodzi o to, by postawić na stałe makro Na początku to ważne, by zobaczyć jak działa na nas rozkład i makro.
Olej nie wyparowuje, a wsiąka w mięso Jak Ci bardzo zależy to polej resztą kasze, czy ryż, ziemniaki.
Jesli pozostałe makro się zgadza, to węgle są ok.
Teraz kwestia obserwacji.
Co do diety wywal bułeczki fit, bo nic z fit wspólnego nie mają, bilansuj posiłki porcja białka, wegli i tłuszczy, w każdym posiłkeu minumim 20-25g białka
Strona 1 z 9
Dodaj odpowiedź