SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta na masę do oceny, 66kg

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 29
Płeć Mężczyzna
Cel Masa
Waga 65,7
Wzrost 167
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 15
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca siedząca, wstaję o 7.30 kładę się spać o 23. Trenuję zazwyczaj około 17.
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Trening 2x w tygodniu trening siłowy, 1x CrossFit. Stać 2 lata z przerwami.
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Opisałem w temacie.
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Stan bardzo dobry. Wyniki z krwi ok.
Stosowana lub planowana suplementacja Odżywka białkowa, BCAA, ZMA.
Wysłana -
PPM 2360kcal.
Obecnie spożywam 2900 kcal:
150 białka
330 węglowodanów
110 tłuszcze

Trening 3x w tygodniu. Trening całego ciała 2x w tygodniu i 1 raz na osobnej sesji nogi.

Trening z tego tematu:
http://www.sfd.pl/Trening_3x_2x_ogólny_+_nogi_.-t1161695-s2.html


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2018-03-21 13:53:49
Wysłana -
Podbij więc węglowodany o około 150-200kcal.
Wysłana -
Ok w takim razie czy może to być 50gr wafli ryżowych? Czy lepiej np 50gr płatków owsianych?
Albo zamiennie?
Wysłana -
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
Wysłana -
Masz szeroki wybór węglowodanów do wyboru.
Wysłana -
Wafle ryżowe to dość przetworzony produkt. W pewnych sytuacjach sprawdza się. Np. na tzw. czarną godzinę. Jednak gdy masz inny wybór, to zjedz coś lepszego pod względem jakości:

https://potreningu.pl/articles/4548/fenomen-wafli-ryzowych 
Strona 10 z 10
Dodaj odpowiedź