SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta do sprawdzenia na redukcje

Wysłana -
Rozkład makroskładników wydaje się dobry. Z czasem jednak stwierdzisz, czy obwody ulegają zmianie i wtedy będzie ewentualnie trzeba korygować kcal w diecie. Z tego też względu konieczne jest ich spisywanie co 1-2 tygodnie rano na czczo.
Wysłana -
dziękuję : )
Wysłana -
Darhes

Pozwolę już nie pisać o tym jak bardzo jak bardzo wartościowe są ziemniaki w diecie, jakie mają witaminy, minerały itp. Proszę przestańcie myśleć jak kulturyści 30 lat temu


To mnie rozbawiło
Gdybyś czytał forum to byś się dowiedział, że tutejsze osoby są na bieżąco z nauką.

Dodatkowo bez podstawowych informacji na Twój temat doradzanie jest mało profesjonalne. Rzeczywiście smakowitość drugiego posiłku nie powala, jeszcze nie spotkałem się z takim zestawieniem składników. Dobrze byłoby wprowadzić źródła omega-3, zarówno te dostarczające kwas alfa linolenowy jak i te dostarczające EPA+DHA jak tłuste ryby. Dodatkowo nie wiemy w jaki sposób będziesz urozmaicał dietę

Ziemniaki z masłem orzechowym to posiłek zbliżony do tutejszych weterenów którzy jedli np: tuńczyka zmiksowanego z colą


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-06-12 15:30:26
Wysłana -
Czytam. Nie wszyscy są na bieżąco : )

Kurde....są gusta i guściki tak ? Ja mam w dupie co kto je. Ważne, że mi coś smakuje. Jak ktoś lubi jajówe z dżemem truskawkowym niech to je ! Who cares

Mam źródła omega 3 z suplementacji i z oleju lnianego zamiennie z oliwą z oliwek.

Tak wiem mój błąd, dałem za mało informacji, nie napisałem o zamiennikach i suplementacji.

A co do tuńczyka z colą, no to już hardkor ; D haha
Wysłana -
O3 z suplementacji to zdecydowanie mało, jest jego wiele źródeł, sam lniany i oliwa to nieco małe urozmiacenie.
Wysłana -
Póki co mogę dostarczyć omega 3 z awokado, ryb chudych, olej lniany. Nie mogę póki co tłustych ryb jeść : )



Zmieniony przez - domer w dniu 2018-06-13 20:41:24
Wysłana -
Darhes
Póki co mogę dostarczyć omega 3 z awokado, ryb chudych, olej lniany. Nie mogę póki co tłustych ryb jeść : )
Nie napisałeś, że masz jakieś ograniczenia. Skąd odpowiadający mają wiedzieć? I jak sensownie odpowiadać?
Wysłana -
Darhes
Póki co mogę dostarczyć omega 3 z awokado, ryb chudych, olej lniany. Nie mogę póki co tłustych ryb jeść : )




Zmieniony przez - domer w dniu 2018-06-13 20:41:24


Opisz w takim razie dokładniej ten problem.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź