SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Dieta do sprawdzenia. Cel masa - jestem po redukcji

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 22
Płeć Mężczyzna
Cel Budowa masy mięśniowej
Waga 71.5
Wzrost 176
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 13 [Zdjęcie sylwetki znajduje się na profilu potreningu]
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca: Siedząca, dojazd do pracy na rolkach: 16km dziennie, trening siłowy FBW 3x w tygodniu
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Reszta w opisie
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Reszta w opisie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Bardzo dobry
Stosowana lub planowana suplementacja Kreatyna, omega 3
Wysłana -
Cześć,

Czy moglibyście sprawdzić i ewentualnie poprawić mój jadłospis?

Jeżeli chodzi o mnie:

1) Od początku marca do 25 czerwca przeprowadzałem redukcję

- Waga z 76,5kg zeszła na 71,5kg
- BF z około 20% zszedł na 13%
- Pas z 89cm zszedł na 78cm

2) Jeżeli chodzi o odżywianie

- Na początku marca zaczynałem dietę ok 2500kcal
- W czerwcu zakończyłem na poziomie ok 2800kcal
- Była przewaga węglowodanów 340-360g
- Tłuszcze 60-70g
- Białko powyżej 140g

3) Moja aktywność fizyczna

- Codziennie rano jeżdżę do pracy na rolkach i pokonuję łącznie 16km
- Trening siłowy 3x w tygodniu FBW
- W weekendy również jazda na rolkach/ rowerze, spacery po mieście.
- Pracę mam siedzącą

4) Jeżeli chodzi o posiłki:

- W drugim śniadaniu zamiennie pojawia się ryba, wołowina i mięso drobiowe.
- W przypadku obiadu zamienne pojawia się wołowina, wieprzowina i cielęcina.
Jeśli robię gulasz wołowy to za źródło węglowodanów na obiad biorę owoce.

Moje wymiary, zdjęcie sylwetki, znajdziecie na profilu potreningu.
Wrzucam również przykładowy dzisiejszy jadłospis, abyście mieli dokładny wgląd w makroskładniki.



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jeśli tyle kalorii potrzebujesz to będzie ok, nie wiem czy jest sens dawać 20g makaronu, lepiej już chyba 90-100 g kaszy dać, chyba że z tego makaronu coś osobno robisz.
Wysłana -
Jeżeli chodzi o makaron to lubię sobie łączyć z kaszą.
Proporcje zmieniam dość często, aby nie mieć dużej objętości ugotowanych produktów na talerzu/ w pojemniku.
W przypadku zapotrzebowania to wyszło mi około 3000kcal do utrzymania wagi przy mojej aktywności fizycznej
Nadwyżki za dużej raczej nie ma potrzeby od razu dawać?
Jeśli będę musiał po jakimś czasie zwiększyć ilość kcal to będę miał dodać więcej węglowodanów [np. zwiększyć podaż owoców] czy bardziej tłuszcze?

Dziękuję za odpowiedź anubis.


Zmieniony przez - Natiala w dniu 2018-07-11 12:21:37
Wysłana -
Spadek bf o 7℅ w tak krótkim czasie to wynik tak dobry, ze az mało prawdopodobny. Jak to liczyłes/ szacowałes? Bo jesli to wynik z wagi typu tanita, to jest bezwartościowy i przydałoby się zdjęcie sylwetki do oceny, czy nie jest za wcxesnie na masę. Bo przu bf rzędu 15℅ robienie masy mija sie z celem i prowadzi tylko do dalszego otłuszczania się.
Wysłana -
Zdjęcie sylwetki jest na: https://potreningu.pl/profile/natiala/gallery


Zmieniony przez - Natiala w dniu 2018-07-11 13:54:51
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź