SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny specjalistów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1048
Siema. Ułożyłem sobie diete, jestem ekto, waże 70 kg i 180 cm wzrostu. Mam na celu przybranie kilku kilogramów, ćwiczę na siłowni od pół roku regularnie(zaczynałem z 64 kg). Zaznaczam że będę wspomagał sie syropem na apetyt z apteki na recepte. Mam zamiar dojść do 80 kg. Prosze o rzetelne porady a nie pouczanie. Jeśli jest taka możliwość to może ktoś doradzić jak zbić i porozdzielać te posiłki żeby z 7 zrobić np. 5 albo 4 bo nie wiem czy bede dawał rade z czasem. Zapotrzebowanie mam na poziomie 3500 kcal/d






Zmieniony przez - Palto w dniu 2018-08-15 11:43:25

Zmieniony przez - Palto w dniu 2018-08-15 11:44:53

Cogito ergo sum

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1717 Napisanych postów 27216 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 516400
Generalnie 7 posiłków to przesada. Małe posiłki, a częstsze utrudniają funkcjonowanie jak i nie sycą, w diecie do wyrzucenia produkty o wysokim stopniu przetworzenia, czyt: bułki, szynki, kiełbasy, jogurciki smakowe, makaron bezjajeczny, mielone mięso ( paczkowane ), dżem niskosłodzony, etc. Uszczuplił posiłki do 4-5. Pozycja po siłowni jest kompletnie bez sensu - nie potrzebujesz po treningu dużej ilości węgli i tłuszczu .. brakuje tam przede wszystkim białka .. które stanowi kluczową rolę. Dieta jest uboga odżywczo, brakuje różnokolorowych warzyw, owoców, źródeł omega-3 etc.