SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta do oceny - pytania

Wysłana -
Witam pisze z prośba o pomoc w ustaleniu mojej diety na masę. Co moge ująć co dodać a co wogole wyrzucić z diety.



Płeć : mężczyzna
Wiek : 22
Waga : 70,5
Wzrost : 183
Obwód klatki : 100
Obwód ramienia : 30
Obwód talii : 75
Obwód uda : 53
Obwód łydki : 36
Mierzony rano na czczo
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 16-19%
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczna 6x w tygodniu 8h.
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, 1-2x w tyg basen Ok 30-40 basenów przez 30-40 minut
Odżywianie : zdrowe
Cel : nabranie masy mięśniowej
Ograniczenia żywieniowe : raczej brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia basen
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Żadne
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Praca fizyczna 3-zmianowa .
1 zmiana - 6:00-14:00
2 zmiana - 14:00-22:00
3 zmiana - 22:00-06:00
stąd potrzeba 3 wariantów godzin spożywania posiłków








Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
bialko stanowczo w dol, obniz do okolo 160g dziennie i wstaw jeszcze raz
Wysłana -
W takim razie niebawem wstawiam poprawki
Poniżej zamieszczam też sylwetkę oraz suplementy które miałbym zamówić. Czy kreta i bcaa potrzebne ?
Prosił bym też o ocenę BF









Wysłana -
Biało to wystarczy 140 g. Jeżeli budżet Ci pozwala to możesz brac taki zestaw , choć Bcaa tutaj będzie zbędne
Wysłana -
flex1976
Biało to wystarczy 140 g. Jeżeli budżet Ci pozwala to możesz brac taki zestaw , choć Bcaa tutaj będzie zbędne


ja wiem, ale zeby ten talerz jakos wygladal to niech ma te 160g,a i tak roznicy to zadnej nie zrobi
Wysłana -
Wstawiam poprawkę do oceny.
Zapotrzebowanie zerowe mam 3080

Wysłana -
Oliwa z oliwek i orzechy nie są jedynymi źródłami tłuszczów. Masz spory wybór, np. ryby, olej kokosowy, masło, wieprzowina. Gainer zbędny. Zamiast niego bardziej funkcjonalna będzie odzywka bialkowa. Zamiast bcaa: magnez, omega 3 i wit. D3.
Wysłana -
zmieniłem plan pod WPC i mam 3 warianty obiadowe (kura,wieprz,ryba. nadwyżka kaloryczna wypada 200-230kcal.
Proszę o rzucenie okiem.
Wysłana -
png







Wysłana -
chudy ser twarogowy to kiepski wybór, daj chociaż półtłusty. Szynka z biedronki? Banan to nie jest pozycja obowiązkowa - masz teraz tyle sezonowych owoców. A warzywa? Bo 100 g pomidora i mały brokułek to słabo.





Zmieniony przez - Paatik w dniu 2018-06-11 09:50:12
Wysłana -
Warzywa i owoce miały by być zmieniane i dorzucane. Ryż zamieniałbym z kaszą i ziemniakami. Mięso tak jak wyżej, trzy opcje. oliwa na olej kokosowy, orzechy włoskie-migdały. Bliżej celu ?

Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź