SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 10182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 35 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2304
Witam. Mam 28 lat i chciałbym schudnąć.

Mam 175 cm wzrostu i ważę 101 kg.

Nie stać mnie na trenera, ostatnio sam się za to zabrałem. Obecnie jestem 1 tydzień na diecie takiej jaką sobie sam ułożyłem. Wiedze czerpałem z internetu i gazet. Dodam, że już ładnych parę lat trenuję na siłowni, jednak w temacie diety jestem nowicjuszem, nigdy nie była mi potrzebna...

Moja obecna waga to równo 101 kg i przez ten pierwszy tydzień schudłem 1.5 kg, czytałem gdzieś że zdrowe tempo chudnięcia to 1,5 - 1 kg tygodniowo, więcej już nie jest bezpiecznie... Głównie taki szok organizmu, po odstawieniu słodyczy, piwa, chipsów i całego tego gówna, którym dokarmiałem się niestety przez lata...

Skomponowałem przykładowe dni diety w oparciu o swoją wiedze. Generalnie chcę by była to dieta weglowodanowo - białkowa, ponieważ tłuszczowa odpada, ze względu na smak i mój delikatny żołądek, który bardzo źle reaguje na tłuste potrawy. Mam zamiar być na tej diecie jeszcze 5 tygodni, nie oszukiwać i schudnąć jeszcze jakieś 5 - 6 kg, no tak poniżej 95 zejść byłoby idealnie.

Przede wszystkim zdziwiło mnie jak mało kalorii zjadam, nie wiem co to oznacza... Nawet jak pozwalałem sobie na odstępstwa od diety kalorri zawsze było poniżej mojego zapotrzebowania. Zawsze trenowałem 2 razy w tygodniu (ze względu na pracę) i było to FBW ale w okresie tej redukcji mam zamiar trenować 3 i będzie to SPLIT.

MOJE JEDZENIE BEZ DIETY:








MOJA 'DIETA':

dzień treningowy (wolny od pracy):




Dzień nietreningowy 1:



Dzień treningowy pracujący:



Dzień nietreningowy 2: (mintaj miał być na końcu, coś się schrzaniło)