SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta do oceny

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 16
Płeć Mężczyzna
Cel Nabranie masy mięśniowej / Zwiększenie siły
Waga 63
Wzrost 173
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) nie mam, około 12-13%
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) codzienne czynnośći czasami jakaś piłka rower basen 3 x w tyg siłownia wstaje około 9:30 kładę sie spać około 23 czasami 24
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) siłownia - miesiąc
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie brak
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) bardzo dobry ostatnio robione u lekarza pracy
Stosowana lub planowana suplementacja Gainer który mam ale go nie stosuje lecz mogę
Wysłana -
Proszę o ocene mojej diety ew rady co do jej zmiany

Waga: 63 kg
Wzrost: 173 cm
Wiek: 16 Lat
Cel: Masa ( +600 kcal)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Białka zdecydowanie za dużo.Masz 16 lat więc stricto rygorystycznej diety nie musisz trzymać.
Dla Ciebie najważniejsze jest zdrowe odżywianie.
Wysłana -
W takim razie jakie mają być procentowe proporcję? obecnie jest 30% białko 20 % tłuszcze 50 % węglowodany?
Wysłana -
Nie patrz na procent.Przyjmij na początek b2g,t1g i reszta węglowodany
Wysłana -
tak zrobie dziekuje za pomoc
Wysłana -
dobrze to już wygląda?
Wysłana -
Witaj,
Nie wiem jak inni ale według mnie na początek za dużo kalorii , zaczął bym od mniejszej ilości kalorii a stopniowo zwiększał gdy nie będzie efektu. Start z za dużej ilości kalorii może spowodować szybkie zalanie , lub obniżenie wrażliwości na insulinę.
PS: w diecie brakuje źródeł omegi 3 , także radziłbym dodanie tłustych ryb jak śledź, makrela czy łosoś.
Pozdrawiam
Wysłana -
Dziękuje zacznę w takim razie od 3000 kcal zmniejszając tylko ilość produktów oraz dodam rybę zamiast kurczaka w jednym posiłku :)
Wysłana -
lepiej to już wygląda?
Wysłana -
Witam na początku parę zdań o sobie mam 40lat i przygodę z siłownią zacząłem ponad rok temu wymiarami na razie nie ma co się rozpisywać moje pytanie jest o mój plan posiłków jem tak 6 posiłków dziennie śniadanie płatki owsiane 100 gram wpc 80 50gram mieszam to razem potem cztery posiłki 600gram piersi z kurczaka 400 gram makaronu durum warzywa do każdego posiłku co myślicie o tym planie
Wysłana -
Załóż swój osobny temat z wypełniana ankieta działu :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź