SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta czy aby na pewno dobra

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7282

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 553
Witam. Mam pewne pytanie do Was. Czy moglibyście zerknąć na moją dieta i powiedzieć czy byście coś zmienili czy dodali bo nie ukrywam, że bardzo się nie znam bo jestem nowy w tych rzeczach. A więc powiem jeszcze ze chodzę na siłownię 3 razy w tygodniu. Lat 20. Mój wzrost to 180cm i waga 60kg. Tak wiem jestem ektomorfikiem. I z tego co mi wiadomo potrzebuje dużo dostarczać jedzenia żeby przytyć. Ćwiczę w różnych godzinach rano bądź po zajęciach czyli tak o 9 bądź o 14. Godziny są tak podane mniej więcej.

Dieta:
Godz 7:30
wheey 100 trec nutrition ilość 30g

Śniadanie 1: 10:00
Banan 180g
Danio waniliowe - Danone 150g
Chleb zwykły 14g
Poledwica sopocka 100g
Platki owsiane 30g

Śniadanie 2: 12:30
Jogurt naturalny Danone 125g
Jablko 145 g
Pieczywo lekkie razowe sonko 25g

Obiad: 15:00
Makaron dwujajeczny 100g
Kurczak pierś 100g
Ziemniaki ugotowane 100g
Warzywa na patelnię - biedronka 100g

Obiad 2: 18:00
Chleb zwykły 140g
Ser królewski Sierpc 100g
Maślanka mragowska truskawkowa 250g

Kolacja: 21:00
Jajecznica bez tłuszczu 240 g
Chleb zwykły 105g
Carbo nox Olimp 50g

Przed spaniem: 22:30-23
Wheey 100 trec nutrition 30g

Łączna ilość kalorii: 3760kcal
Bialko:210g
Węglowodany:519g
Tłuszcze:94g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6256 Napisanych postów 75964 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754464
Dieta bez wątpienia jest podstawą kształtowania sylwetki. Również ma ona duże znaczenie w zasadzie w każdej dyscyplinie sportu. Dlatego też poprawienie błędów żywieniowych będzie niezmiernie istotne.