SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta bez suplementów - uzupełnienie

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 21
Płeć M
Cel 75
Waga 64
Wzrost 183
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 3-4 treningi w ciągu tyg
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam
Jakiś czas temu zamówiłem sobie dietę (ekto), wszystko cacy, tylko w rubryce "budżet na suplementację" zaszalałem i wpisałem aż 600zł. Jednak zrezygnowałem ze suplementów - przynajmniej na początek.
W kalkulatorze zapotrzebowania energetycznego przy moich parametrach wyszło mi, że aby przytyć - potrzebuję ok 2900 kcal. W diecie mam ok 2100 kcal (domyślam się, że reszta jest uzupełnieniem w formie suplementów), ale do rzeczy - mogę od tak dodać sobie te kalorie jedząc to samo, jednakże więcej? mogę zrezygnować ze wszystkich suplementów - jedząc tylko gainera? (BCAA, Kreatyna, Tauryna, DAA, witaminy i minerały)
przykładowa rozpiska diety na jeden dzień:
posiłek 1:
Owsianka z jogurtem i pestkami słonecznika
posiłek 2:
Kanapki z szynką i rukolą
posiłek 3:
Makaron z kurczakiem, natką pietruszki i
pomidorkami koktajlowymi
posiłek 4:
Czekoladowy koktajl z nasionami chia, bananem i
jabłkiem
posiłek 5:
Kanapki z kozim serem, sałatą, suszonymi
pomidorami i oliwkami

razem: 2100 kcal
Z góry dziękuję za pomoc
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
rozstalbym sie z tym miejscem gdzie zakupiles diete poniewaz uzupelnianie 800kcal przy podazy 2900 z odzywek zakrawa o kpine.
Wysłana -
Dieta gdzie 1/3 zapotrzebowania uzupełniasz odżywką nie jest dobrą dietą

Staraj się jak najwięcej dostarczać z normalnego jedzenia a nie uuzpełniać większość SUPLEMENTAMI - notabene suple za 600 zł to abstrakcja zbyteczna dla zwykłego człowieka

Nie, nie dopychaj 800 kcal z gainera

No i wrzuć swoją obecną dietę w formie zrzutu z kalkulatora na POtreningu, bo coś czuję że wszystkiego z niej nie dostarczasz.
Wysłana -
Zapomnij o tej diecie. Jest tragiczna. Zacznij od wypełnienia ankiety działu: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html i prawidłowego wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 
Wysłana -
Czekoladowy koktajl z nasionami chia, bananem i
jabłkiem
Ale co się pod tą nazwą kryje, jakich ilosci i czego uzywasz do zrobienia posiłków
Wysłana -
Myślę, że to mało istotne, co się kryje. Dietę należy ułożyć od początku.
Wysłana -
@czellista @gats
te 800kcal w supkach to była tylko moja sugestia, pomyślałem, że 2100 kcal to jednak za mało dla ekto, tym bardziej, że w kalkulatorze wyszło mi 2900 kcal, więc pomyślałem, że reszta zawarta była w suplementach.
Dieta została kupiona na fabryce siły, dieta wydaje mi się bardzo dobrze rozpisana, bogata w węglowodany a przede wszystkim witaminy i minerały (duża różnorodność - nasiona, owoce, warzywa itp.) - co jest dla mnie bardzo istotne bo zależy mi również na "odżywieniu" mózgu i ogólnie całego organizmu - nie tylko suchej budowy masy na ryżu i kurczaku.


Zmieniony przez - dwdss w dniu 2018-04-12 11:08:07
Wysłana -
pamietaj ze suple to jakies 3-5% sukcesu, najmniejsza cegiełka - wiec nie ma sensu pchać tyle w siebie. Tak jak i kalkulator nie da ci 100% pewności, możesz sprobować wzorami z podwieszonych według mnie sa bardziej miarodajne niz kalkulatory, ale tez nie do konca bo najlepszą metodą jest obserwacja i stopniowe dodawanie kcal.
Wysłana -
Skoro uważasz, że jest dobrze rozpisana, to stosuj. My wyraziliśmy swoją opinię na jej temat.
Wysłana -
Możecie się odnieść do tego co jeść po treningu względem tego co mam w diecie? przy założeniu trenowania po pierwszym bądź drugim posiłku. Zmieniać kolejność posiłków czy może robić trening później?
Wysłana -
Też miałem kiedyś dietę z fabryki siły. Dużo w niej było "kwiatków" jak np. użyj 10 gramów jajka albo pół litra soku z ananasa dziennie na redukcji.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź