SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta bez suplementów - uzupełnienie

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 21
Płeć M
Cel 75
Waga 64
Wzrost 183
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 3-4 treningi w ciągu tyg
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Patrz jakie są wfekty czy np po 2 tygodnmiach zauważysz że cos się zmienia, waga idzie, obowy też, sylwetka w lustrze inaczej ywgląda, jak nie to trzeba dodać kalorii
Wysłana -
i tak zrobię, tym bardziej, że pierwszy miesiąc / dwa - efekty są największe
Wysłana -
Redukcji nie wolno zaczynać od bardzo małych ilości kalorii. Z czego będziesz później ucinał?
Wysłana -
Ale mi się wydaje że on chce masować.
Wysłana -
Przy takiej ilości kcal będzie to głodówka jeżeli chodzi o redukcję, nie wspominając o budowaniu masy mięśniowej.
Wysłana -
@domer 2200 kcal za mało, 3000 kcal będzie ok na 63kg i 183cm?
Wysłana -
Najtrafniejsze dane można otrzymać przy użyciu wzoru Mifflina i St.Jeor. Niemniej, wzory nie są nieomylne, stąd też na podstawie zmiany kompozycji sylwetki należy w odpowiedni sposób kalibrować dietę ( zwiększać lub zmniejszać podaż kalorii ).

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 
Wysłana -
najlepiej wylicz a nie pytaj się i strzelaj w bilans kaloryczny, wyliczysz i będziesz miał pewność że jest ok
Wysłana -
Zgadza się. Pisałem już na pierwszej stronie co należy zrobić.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź