SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta - zastój, waga w górę co teraz?

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 30
Płeć M
Cel redukcja
Waga 85
Wzrost 180
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) praca przy komputerze
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 3x bieganie 1h
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie brak
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) dobry
Stosowana lub planowana suplementacja brak.
Wysłana -
Brak wystarczającej ilości tłuszczów (w tym proporcji omega-3 do omega-6) prowadzi do stanów zapalnych i zaburzeń hormonalnych.
Brakuje Ci elementarnej wiedzy na temat odżywiania. Proponuję najpierw doczytać kilka artykułów, a następnie brać się za pomoc.
Wydaje mi się, że twojemu ojczulkowi wystarczyłoby na początek po prostu zdrowe odżywianie. Ścisłe zbilansowane diety redukcyjne zostawiłbym na póżniej.

Przy redukcji przyjmuje się:
2g białka / kg masy ciała (przy dużej nadwadze na kg beztłuszczowej masy ciała)
minimum 1g tłuszczy / kg masy ciała
Reszta kcal powinna być z węglowodanów
Wysłana -
b4522sbm
Antos098
b4522sbm
Antos098
30g tłuszczu? powodzenia z hormonami
tego tłuszczu powinno być najmniej 3x tyle, a najlepiej około 140-150g by dobrze się czuł i nie cierpiał głodem..


Czyli mam go wrzucić na tłuszczówkę wg. CIebie tak?
Bo po tym co napisałeś tak to wyjdzie.
PS: czuje się dobrze i poprawia wyniki w bieganiu.



bo jest dopiero na tym miesiąc...jakby pociągnął to 16 tygodni to skutki opłakane..
Zwyczajnie więcej tłuszczu, niekoniecznie tłuszczówka.
Jak mu dasz te 100g tłuszczów to masz 900kcal
pozostałe te 1200kcal z pozostałych źródeł, chociaż co to jest 2000 kal jak zapragnie np robić sprinty a nie tylko bieganie długodystansowe

Ale słuchaj tak mu wychodzi z TDEE no ja tego nie zmienie, co mam mu dać 3 tyś kcal zeby był tył ?
To do ilu mu dać teraz tłuszczy do 60g a odjąć z węgli ?



Zmieniony przez - b4522sbm w dniu 2018-08-08 08:50:38


Przez te wszystkie lata praktyki nauczyłem się nie korzystać z tych beznadziejnych wzorów na zapotrzebowanie kaloryczne w których to otyła kobieta powinna spożywać prawie 3 tyś kal... tyle mają sensu.
Nasz organizm nie opiera się na obliczeniach matematycznych, tylko jest żywym funkcjonującym systemem.
Przy nieco wyższej kaloryczności również będzie w deficycie. Zresztą sam deficyt jest też pogłębiany wysiłkiem fizycznym o różnej intensywności itp
I żaden facet nie powinien mieć mało tłuszczu w diecie - po kilku tygodniach kończy się to zawsze tak samo : świetna forma i mega zmęczenie na twarzy, rozdrażnienie, osłabienie...
Drastycznych zmian nie rób. Lekko, odrobinę podnieś kaloryczność, zwiększ ilość tłuszczów. Będzie lepiej.
Wysłana -
Antos098
b4522sbm
Antos098
b4522sbm
Antos098
30g tłuszczu? powodzenia z hormonami
tego tłuszczu powinno być najmniej 3x tyle, a najlepiej około 140-150g by dobrze się czuł i nie cierpiał głodem..


Czyli mam go wrzucić na tłuszczówkę wg. CIebie tak?
Bo po tym co napisałeś tak to wyjdzie.
PS: czuje się dobrze i poprawia wyniki w bieganiu.



bo jest dopiero na tym miesiąc...jakby pociągnął to 16 tygodni to skutki opłakane..
Zwyczajnie więcej tłuszczu, niekoniecznie tłuszczówka.
Jak mu dasz te 100g tłuszczów to masz 900kcal
pozostałe te 1200kcal z pozostałych źródeł, chociaż co to jest 2000 kal jak zapragnie np robić sprinty a nie tylko bieganie długodystansowe

Ale słuchaj tak mu wychodzi z TDEE no ja tego nie zmienie, co mam mu dać 3 tyś kcal zeby był tył ?
To do ilu mu dać teraz tłuszczy do 60g a odjąć z węgli ?




Zmieniony przez - b4522sbm w dniu 2018-08-08 08:50:38


Przez te wszystkie lata praktyki nauczyłem się nie korzystać z tych beznadziejnych wzorów na zapotrzebowanie kaloryczne w których to otyła kobieta powinna spożywać prawie 3 tyś kal... tyle mają sensu.
Nasz organizm nie opiera się na obliczeniach matematycznych, tylko jest żywym funkcjonującym systemem.
Przy nieco wyższej kaloryczności również będzie w deficycie. Zresztą sam deficyt jest też pogłębiany wysiłkiem fizycznym o różnej intensywności itp
I żaden facet nie powinien mieć mało tłuszczu w diecie - po kilku tygodniach kończy się to zawsze tak samo : świetna forma i mega zmęczenie na twarzy, rozdrażnienie, osłabienie...
Drastycznych zmian nie rób. Lekko, odrobinę podnieś kaloryczność, zwiększ ilość tłuszczów. Będzie lepiej.


Nie bede ukrywac ze macie racje z tymi tluszczami, bo obecnie mial ich w diecie ~60-70g (a obcinka poszla pierwsza i tylkjo z tluszczy okolo 14 dni temu) i wtedy zaczal sie ten stan.

Dlatego zwieksze kcal z tluszczu tak jak mowicie.
Zastanawiam sie jeszcze nad ta iloscia bialka.
Ma teraz 1.5-1.6g/kg no ale nie cwiczy na silowni, tyle zostawic czy jednak z biegem czasu podbic do 2g, a obciac z wegli ta roznice?
Wysłana -
wystarczy tego białka w zupełności, nawet jakby ćwiczył na siłowni.
najmniej 1g tłuszczów.
Wysłana -
Białka 2 g bo pewnie i tak sporo będzie wyciągał przy okazji jedzenia węgli a nie z mięs itp






Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2018-08-08 09:14:46
Wysłana -
Antos098
wystarczy tego białka w zupełności, nawet jakby ćwiczył na siłowni.
najmniej 1g tłuszczów.


151,0 g białko 251,7 g ww 87,9 g tłuszcz

Podbiłem mu fat na niekorzyść węgli, białko zostało tak samo.

Generalnie to stosuje mu rotację minimalną tj:
w dzień gdy nie biega będzie mieć:

KALORIE BIAŁKO WĘGLOWODANY TŁUSZCZE
SUMA DOBOWA: 2 000,6 kcal 120,8 g 197,4 g 80,9 g

w dzień gdy biega będzie mieć:
KALORIE BIAŁKO WĘGLOWODANY TŁUSZCZE
SUMA DOBOWA: 2 401,7 kcal 151,0 g 251,7 g 87,9 g

średnio mu wychodzi wtedy 2200 kcal więc ma podbitkę sporą.
Wysłana -
nie tłuszczówke ale zbilansowaną, okolice 1g tłuszczu na k g masy ciała
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź