SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta Redukcyjna - Pytania

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 29
Płeć Mężczyzna
Cel Redukcja
Waga 79
Wzrost 184
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Siłownia 3 razy w tygodniu
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Bieganie , wcześniej przez 5 lat sporty walki
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Obecnie zbilansowana na poziomie 2100 kcal ( Co 2-3 tygodnie obcinam po 100 kcal , start od 2400 kcal) 200 g Białka - 70 g Tłuszczy - 190 g Węgli )
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Kontuzja pleców odcinek L-S
Stosowana lub planowana suplementacja Suplementacja do te pory białko .Od kolejnego tygodnia Kreatyna mono i białko
Wysłana -
Cześć od 6 tygodni jestem na diecie redukcyjnej .

Zapotrzebowanie Kcal zmniejszyłem systematycznie z 2300 na 2200 na 2100 i obecnie na 2000 kcal na którym chciał bym się zatrzymać .

Rozkład makroskładników w diecie wygląda następująco :

180 g Białka , 60g Tłuszczy , 185 g Węglowodanów

Trenuje siłowo 3 razy w tygodniu .Do tej pory w ciągu redukcji nie było żadnego Cardio . Od kolejnego tygodnia będę dodawał jedną , dwie sesje cardio tygodniowo na początek 30 minut bieganie , rower czy basen .

Czy taki model redukcji jest rozsądny ? Czy w bilansie kcal ujmujecie kawę , owoce , warzywa ? Obecnie korzystam z aplikacji fitatu , świetnie się sprawdza .

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tak owoce trzeba wliczać .
Wstaw diete do oceny .
Kalorii masz za mało
Wysłana -
Tryb pracy cały czas siedzący , poza siłownia bardzo mało aktywności ( brak czasu ) stąd też taka kaloryczność .Zaczynałem od 2300-2350 kcal . Cały czas pracuje nad tym aby stopniowo zamieniać produkty w diecie na lepsze . Usunąłem słodycze , fast foody , słodkie napoje .

Dieta z dziś :

1.Jajecznica z 3 jaj , bułka pełnoziarnista , masło , kawa
2.Whey protein 35g , jogurt naturalny 150 g , truskawki 300 g ,kawa
3.Filet z Kurczaka 200 g , kasza grycznaa 50 g , Warzywa
-Whey protein 35g ,20g orzechów nerkowca
4.Filet z Kurczaka 200 g , kasza grycznaa 50 g , Warzywa

Co dało całościowo : 180g Białka , 60 g tluszczy , 180g węgli

Nie stosuje jednolitej diety .Staram się tak dobierać posiłki aby w dziennym rozliczeniu makro i kcal się zgadzały .Więcej węgli przed i po treningu .Staram się nie łączyć węgli z tłuszczami i utrzymywać wysoką ilość białka w diecie .




Zmieniony przez - PanOs w dniu 2018-05-27 23:16:40
Wysłana -
Diete wrzuć wg schematu :
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Dziś wyglądało to tak .Sporo truskawek , ale zaczął się sezon i ciężko bylo się powstrzymać. Trening o godzinie 17 . Na śniadanie placek owsiany .Wkradł się błąd pierś z kurczaka była grillowana zwykła .

Oczywiście staram się jeść więcej mięsa , zazwyczaj dwa razy dziennie .Zamiennie kurczak , wołowina , ryba , wieprzowina itp .Na śniadanie często jem jajecznice lub omlet .Wtedy węgle dodaje w posiłkach 2 i 3. Nie trzymam się sztywno ramy . Staram się jeść 4 posiłki dziennie o 7 , 13 , 17 i 21.






Zmieniony przez - PanOs w dniu 2018-05-28 21:48:55
Wysłana -
To jest głodowka. Kalorii sie nie tnie "systematycznie", tylko dopiero wtedy, jak jest potrzeba.
Wysłana -
6-7 tygodni temu zacząłem od poziomu 2400 Kcal .Ucinam kalorie co 2 tygodnie po 100 . Poniżej 2000 nie chce zejść.
Wysłana -
No niestety ale zacząłeś ze zbyt niskiego pułapu kalorycznego .
Wylicz ponownie zapotrzebowanie
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
Wysłana -
Wyliczyłem ilość startową na 2650 Kcal . W związku że to redukcja odjąłem od bilansu na początku 250 kcal.
Wysłana -
Zdecydowanie zaniżyłeś swoją wartość kaloryczną.
Wysłana -
Panowie faktycznie macie rację . Po ponownym dokładnym przeliczeniu bilans kcal na zero wynosi 2800 kcal . 3 treningi siłowe , praca siedząca . Ile na początku byście obcięli z tego zapotrzebowania .

przy kilku dniach na poziomie 2000 kcal początkowo czułem się bardzo dobrze bo czułem " jak bym bardziej spadł brzuch " ale na dłuższą metę jest to nie do wytrzymania . Teraz chciał bym dodać więcej cardio itp a nie obcinać kcal.


Zmieniony przez - PanOs w dniu 2018-06-06 00:09:43
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź