SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Low Carb do oceny, 90kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11264

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 276 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2020
przechodzę z diety na masę na redukcję, zdecydowałem się na lc. mam 33 lata, 186cm, 90kg, ćwiczę od 6 miesięcy. moje zapotrzebowanie podstawowe to 3400kcal. proszę o ocenę i korekty.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 275 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5990
posilek nr 3 naprawde 100g majonezu czy to blad?

Take What You Can, Give Nothing Back!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 276 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2020
dzisiaj po raz pierwszy będę robił taką sałatkę, więc sprawdzę ile tak naprawdę wejdzie mi majonezu - na razie jest to założenie, które po prostu mi pasuje pod względem wartości. na pewno będzie co najmniej 50-60g, jak wyjdzie dobre to nawet 100g. to jest rozpiska na pierwsze 7 dni, potem zwiększam ww do 150-200, więc z automatu poleci tłuszcz, więc te porcje będą bardziej racjonalne od 8 dnia diety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6231 Napisanych postów 75806 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 753540
Ogólnie wygląda ok. Pamiętaj też o tłustych rybach morskich, czyli jedynym źródle omega 3 (epa, dha). W jakim celu ten chleb z miodem? Daj lepiej więcej różnych warzyw + źródło błonnika, np otręby. Po 1-2tyg. możesz zwiększyć węglowodany, ale raczej nie aż do 200g.