SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta LOW CARB na redukcji do oceny

Wysłana -
Witam

Krotkie info:

Wiek: 34
Waga: 70kg
Staz: 0
BF: kolo 22-23%
BMR: 2400

Cel na poczatek: BF kolo 14~15%

Zamierzam cwiczyc aeroby 2-3 razy w tygodniu.

Wychodzi dzienne zapotrzebowanie kolo 2100kcal (po odjeciu 300kcal). Oto przykladowa dieta. Przyjalem 120g ww dziennie, bialko zwierzece wyszlo 1.6g/kg, reszta tluszcze.

Jak widac ponizej mam zawyzone kcal dzienne - mam 2 pytania czy taka dieta na poczatek moze byc i co obciac do tych 2100kcal. Przyznam szczerze ze poleglem na wyliczeniach stosunkow tluszczy dlatego dawalem na "slepo" wiecej z omega 3..





Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
po treningu dałbym lepiej ryż zamiast owsianych. Zacznij od tego co masz 2400, bo z czego potem utniesz coś.
Wysłana -
Jakościowo całkiem niezle dobrane produkty. Zastanawiam się tylko czy redukcja przy wadze 70kg jest sensownym rozwiazaniem.. Ile masz cm wzrostu ? Jak wyliczyłeś BF%?
Wysłana -
@anubis84 specjalnie chcialem dac platki bo z tego robie szejka i o wiele latwiej mi to wypic niz jesc ryz :)

@TomaszAZ

wzrost : 173

bf suwmiarka mierzylem a obliczenia ze strony jednej :)

Daje kilka zdjec abyscie mogli smiechnac sobie :)

Na tych 2 mam na maxa wypiety brzuch a na kolejnych dwoch jestem w normalnej pozycji na "wpol wdechu"














Zmieniony przez - antoni123 w dniu 2018-07-07 11:31:30
Wysłana -
ale ryż też spokojnie mozesz zblendować czy jakąś kasze, normalny biały ryż rozgotowany będzie łatwiej strawny niż owsiane.
Wysłana -
Nigdy nie probowalem z ryzem, chociaz objetosciowo to zmielone platki sa z 2 razy mniejsze :) Ma sens redukcja zalozmy do 65 i potem masa - czy moze od razu masa i fbw a brzuch sam zjedzie?


Zmieniony przez - antoni123 w dniu 2018-07-08 08:17:58
Wysłana -
na masie raczej Ci brzuch nie zejdzie, jak masz z tym problemy to lepiej redukuj nawet jak będzie chudo
Wysłana -
no to zaczynamy redukcje.. i dzieki
Wysłana -
Trzeba wzmocnić również mięśnie głębokie. Osobiście nie celowałbym w redukcję, a w neutralny bilans kaloryczny i po prostu intensywne treningi siłowe.
Wysłana -
Tak mniej wiecej planowalem zrobic - zostawic 2400kcal i zamiast aerobow po prostu 3x w tygodniu FBW i zobaczyc jak zareaguje na to.
Wysłana -
Trening siłowy to podstawa. To nie ulega wątpliwości. Aeroby mogą, ale nie muszą być dodatkiem.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź